Alakerran naapuri huudattaa tv:tä
Hakkaan patteria/poljen jalkaa lattiaan; ei vaikutusta. Pitääkö tuota oikeasti vaan kestää ennen kun löydän uuden kämpän? Nyt laitoin oman tv:n huutamaan ja korvatulpat korviin. Mikä ihmisiä vaivaa? Tuokin tietää että hänen tv:nsä huudattaminen häiritsee mua ja silti jatkaa. En jaksa!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jos et kestä tavallisia elämisen ääniä, niin muuta omakotitaloon.
On se kumma kun tuo tv:n huudattaminen ei kuulu muiden naapureiden asunnoista, ainoastaan tuon yhden. En mä kyllä yksin omakotitaloon muuta.
Meillä asui ennen naapurissa vanha mummo, joka huudatti TV:tä ihan järkyttävän kovalla, koska oli niin huonokuuloinen. Eihän sille oikein mitään voinut, kun tämä tapahtui päiväsaikaan kuitenkin.
Nyt lopetat sen naapureiden mahdollisen häiriköinnin!!!
Soitat huomenna talonmiehelle ja pyydät, että pyytää naapuria olemaan hiljempaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asui ennen naapurissa vanha mummo, joka huudatti TV:tä ihan järkyttävän kovalla, koska oli niin huonokuuloinen. Eihän sille oikein mitään voinut, kun tämä tapahtui päiväsaikaan kuitenkin.
Mun tapauksessa kyseessä ei ole vanhus vaan nuori sossupummi joka on AINA kotona.
..jos hakkaat patteria, voiko tulla vesivahinko?
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetat sen naapureiden mahdollisen häiriköinnin!!!
Soitat huomenna talonmiehelle ja pyydät, että pyytää naapuria olemaan hiljempaa.
Mun koputtelut kestää yhteensä minuutin kun tuo ää liö huudattaa tv:tään monta tuntia että kumpikohan tässä on enemmän häiritsevää...
Vierailija kirjoitti:
..jos hakkaat patteria, voiko tulla vesivahinko?
No siinä tapauksessa jatkan vain lattian tömistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Minun edesmennyt mummo huudatti kanssa. Osti kuulokkeet kun sai varoituksen.
Minä laitan yleensä silloin TV:n kovemmalle, kun naapurin nainen alkaa puhua puhelimessa tuntien monologia. En tajua miten joku häntä jaksaa kuunnella, kun kälättää niin stop eikä vedä edes henkeä välillä. Huhhuh. Sitten huudahdan TV:tä kunnes se kälätys loppuu.
Se on kovalla koska tömistelet jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Se on kovalla koska tömistelet jatkuvasti
Mun yläkerran penska juoksee, hyppii pomppii, paiskoo ovia ja pattereita, sekä tavaroita lattiaan ja HUUTAA joka pvä, jos haluat kuulla tv ohjelmasta mitään on ääni nostettava niin ylös kuin saa ja silti sen äpärän melu kuuluu taustalla.
Tv:n huudattaminen useita tunteja häiritsevän lujalla ei kuulu normaaleihin asumisen ääniin. Sitä ei tarvitse sietää. Tee valitus isännöitsijälle.
Itselläni samanlainen nuori mies naapurissa. Syrjäytynyt, alkoholisoitunut ja harhaisesti käyttäytyvä. Tv huutaa pahimmillaan 12 tuntia yhteen putkeen, yötä myöten. Lisäksi hän huudattaa musiikkia. Mistään muusta asunnosta ei kuulu pihahdustakaan.
soita tv-yhtiöihin ja vaadi niitä lopettamaan lähetykset niin sitte se naapurisikin televisiovastaanotin hiljenee
👍
Klo 22:08, hiljaisuus alkoi klo 22 ja tv huutaa edelleen, tunnen äänen väreilyn jopa korvatulppien läpi.
Jos et kestä tavallisia elämisen ääniä, niin muuta omakotitaloon.