Kannattaako netistä tilata miesten t-paitoja?
Kannattaako netistä tilata miesten t-paitoja?
Mikä olisi hyvä nettivaatekauppa? Vai kannattaako käydä kauppakeskuksessa ostoksilla.
Ajattelin ostaa useamman paidan niin katoin että jossakin paikoissa saa ilmaisen postituksen kun tilaus ylittää x-rahamäärän.
Kommentit (11)
Miksei kannattaisi? Itsekin tilaan netistä vaatteet. Paljon tulee käytettyä näitä "ilman postikuluja kun tilaat tietyllä summalla" -tarjouksia.
Itse tosin suosin tokmannia, kärkkäistä ja tällaisia, joista saa t-paidan ja verkkareiden lisäksi myös päivittäistavaroita ja vaikka ruokatarvikkeitakin.
Voi tilata vaikka yhden paidan ja kokeilla laatua niin, samalla voi ostaa saippuat ja leivinpaperit jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan melkein kaikki vaatteni netistä.
Tilaa paikasta, jossa on kokotaulukot. Itse suosin zalandoa ja hm:ää, jälkimmäisestä ihan niitä perusvaatteita
Juu tuo kokotaukukko vaikuttaa kätevältä, taidan tilata zalandolta
-ap
Tilasin kiinalaisia aikuisten T-paitoja M-koossa, sain jotain ihme lastenpaitoja ja napa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kiinalaisia aikuisten T-paitoja M-koossa, sain jotain ihme lastenpaitoja ja napa näkyy.
wishistä ei kannata tilata vaatteita, pari kertaa riitti.
normaalikokoisen miehenkin pitää tilata kokoa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxl, ja silti ne on suomalaista miesten m-kokoa. sen sijaan olen tilannut mm. shampoohyllyn kylppäriin, ja muuta sellaista tavaraa jossa koko ei ole niin justiinsa
Motley denimista olen tilannut isoja t-paitoja ja on kestäviä sekä pitää värit hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normaalikokoisen miehenkin pitää tilata kokoa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxl, ja silti ne on suomalaista miesten m-kokoa. sen sijaan olen tilannut mm. shampoohyllyn kylppäriin, ja muuta sellaista tavaraa jossa koko ei ole niin justiinsa
Normaalikokoinen mies = kaljamahainen, ei ihme että normaalikokoiset paidat ei mahdu päällesi.
Osta oikeasti suomalaista. Montaa vaihtoehtoa ei ole, mutta Nousu on huippubrändi ja kestävää laatutavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoinen mies = kaljamahainen, ei ihme että normaalikokoiset paidat ei mahdu päällesi.
Itsepähän naiset haukutte normaalikokoisia ei-kaljamahaisia miehiä rimpuloiksi, pakko sitten alkaa kehoa rakentamaan että olisi naisväki tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko luetun ymmärtämisessä vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Osta oikeasti suomalaista. Montaa vaihtoehtoa ei ole, mutta Nousu on huippubrändi ja kestävää laatutavaraa.
Nousulla on kyllä mm. todella hienoja verkkareita, mutta hinnat on täysin poskettomia
Itse tilaan melkein kaikki vaatteni netistä.
Tilaa paikasta, jossa on kokotaulukot. Itse suosin zalandoa ja hm:ää, jälkimmäisestä ihan niitä perusvaatteita