Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako netistä tilata miesten t-paitoja?

Vierailija
01.03.2021 |

Kannattaako netistä tilata miesten t-paitoja?
Mikä olisi hyvä nettivaatekauppa? Vai kannattaako käydä kauppakeskuksessa ostoksilla.

Ajattelin ostaa useamman paidan niin katoin että jossakin paikoissa saa ilmaisen postituksen kun tilaus ylittää x-rahamäärän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan melkein kaikki vaatteni netistä.

Tilaa paikasta, jossa on kokotaulukot. Itse suosin zalandoa ja hm:ää, jälkimmäisestä ihan niitä perusvaatteita 

Vierailija
2/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kannattaisi? Itsekin tilaan netistä vaatteet. Paljon tulee käytettyä näitä "ilman postikuluja kun tilaat tietyllä summalla" -tarjouksia.

Itse tosin suosin tokmannia, kärkkäistä ja tällaisia, joista saa t-paidan ja verkkareiden lisäksi myös päivittäistavaroita ja vaikka ruokatarvikkeitakin.

Voi tilata vaikka yhden paidan ja kokeilla laatua niin, samalla voi ostaa saippuat ja leivinpaperit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan melkein kaikki vaatteni netistä.

Tilaa paikasta, jossa on kokotaulukot. Itse suosin zalandoa ja hm:ää, jälkimmäisestä ihan niitä perusvaatteita 

Juu tuo kokotaukukko vaikuttaa kätevältä, taidan tilata zalandolta

-ap

Vierailija
4/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinalaisia aikuisten T-paitoja M-koossa, sain jotain ihme lastenpaitoja ja napa näkyy.

Vierailija
5/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kiinalaisia aikuisten T-paitoja M-koossa, sain jotain ihme lastenpaitoja ja napa näkyy.

wishistä ei kannata tilata vaatteita, pari kertaa riitti. 

normaalikokoisen miehenkin pitää tilata kokoa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxl, ja silti ne on suomalaista miesten m-kokoa. sen sijaan olen tilannut mm. shampoohyllyn kylppäriin, ja muuta sellaista tavaraa jossa koko ei ole niin justiinsa 

Vierailija
6/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motley denimista olen tilannut isoja t-paitoja ja on kestäviä sekä pitää värit hyvin.

Vierailija
7/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalikokoisen miehenkin pitää tilata kokoa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxl, ja silti ne on suomalaista miesten m-kokoa. sen sijaan olen tilannut mm. shampoohyllyn kylppäriin, ja muuta sellaista tavaraa jossa koko ei ole niin justiinsa 

Normaalikokoinen mies = kaljamahainen, ei ihme että normaalikokoiset paidat ei mahdu päällesi.

Vierailija
8/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikeasti suomalaista. Montaa vaihtoehtoa ei ole, mutta Nousu on huippubrändi ja kestävää laatutavaraa.

https://www.nousut.fi/category/9/paidat

Vierailija
9/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalikokoinen mies = kaljamahainen, ei ihme että normaalikokoiset paidat ei mahdu päällesi.

Itsepähän naiset haukutte normaalikokoisia ei-kaljamahaisia miehiä rimpuloiksi, pakko sitten alkaa kehoa rakentamaan että olisi naisväki tyytyväinen.

Vierailija
10/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko luetun ymmärtämisessä vikaa? 

Vierailija
11/11 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oikeasti suomalaista. Montaa vaihtoehtoa ei ole, mutta Nousu on huippubrändi ja kestävää laatutavaraa.

https://www.nousut.fi/category/9/paidat

Nousulla on kyllä mm. todella hienoja verkkareita, mutta hinnat on täysin poskettomia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän