Mikä musiikin tyylilaji miellyttää eniten?
Mikä musiikin tyylilaji miellyttää sinua eniten?
Kaikkia alagenrejä ei voi vastausvaihtoehtoihin laittaa, mutta yritin saada aikaiseksi mahdollisimman laajan tai kattavan vastausvaihtoehtojen sarjan. Toivottavasti niistä löytyy joku joka osuu edes lähelle. Olisi myös mukava jos saisi perusteluja.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_musiikin_tyylilajeista
Kommentit (6)
Elektroninen musiikki on niin monipuolista, että sillä voisin elää koko loppuelämäni. On kaikkea rauhallisen ja kauniin sekä aggressiivisen ja menevän väliltä. Toimii niin vokaaleilla kuin ilman. Ja tyylilaji muuttuu sekä uusia alalajeja syntyy jatkuvasti!
Voi kertoa myös yksittäisiä artisteja tai bändejä. Tai jos tuntuu ettei löydy listasta omaa genreä, niin kerro...
Vierailija kirjoitti:
Elektroninen musiikki on niin monipuolista, että sillä voisin elää koko loppuelämäni. On kaikkea rauhallisen ja kauniin sekä aggressiivisen ja menevän väliltä. Toimii niin vokaaleilla kuin ilman. Ja tyylilaji muuttuu sekä uusia alalajeja syntyy jatkuvasti!
Samaa mieltä.
Kuuntelen lähes päivittäin trancea tai progressive house.
Vierailija kirjoitti:
Itse kulutan eniten rockia, mutta paljon tulee kuunneltua myös bluesia ja soulia. Joskus myös esim reggae tai jopa klassinen tulvahtaa kaiuttimista.
Oikeasti oikein soitettu musa, joka elää ja hengittää tekee itselleni äänet musiikiksi. Konemusasta en saa mitään irti.
Mulla sama, mutta soulia tulee kuunneltua vähemmän. Omalla listalla korvaisin sen folkilla, sitä kuuntelen aika paljonkin.
Ainoan konemusiikkipoikkeuksen mulle tekee Nine Inch Nails.
Metalli, ja siitä industrial metal -tyyliin tuntuu kuuluvan moni niistä joista tykkään.
Itse kulutan eniten rockia, mutta paljon tulee kuunneltua myös bluesia ja soulia. Joskus myös esim reggae tai jopa klassinen tulvahtaa kaiuttimista.
Oikeasti oikein soitettu musa, joka elää ja hengittää tekee itselleni äänet musiikiksi. Konemusasta en saa mitään irti.