Mies uhkasi erolla jos en pääse kesäkuntoon ja salini suljettiin
Mitä helkuttia tässä pitäisi nyt tehdä. Vihaan lenkkeilyä, mutta haluan säilyttää perheen. 2 raskautta takana ja prosessi oli ennen tätäkin työläs. Nyt meni viimeinenkin moti. Vinkkejä?
Kommentit (38)
Ala punnertaa. Ei siihen salia tartte.
Älä huoli, kyllä joku Porvoon saleista on salaa auki.
Tulevaisuutesi on läskinä YH-mammana tai timminä perheenäitinä. Kumpi vaihtoehto houkuttelee, valinta on sinun.
Kauheeta paskaa tämä aloitus, mutta etkö osaa punnertaa, lankuttaa, kyykätä ja jumpata kehon painolla? Tai kahvakuulan avustuksella? En ole tarvinnut vielä koskaan salia mihinkään, koska en ole bodaaja.
Kannattaa vaan jättää mies, jos asettaa ulkonäköpaineita. Itse tein näin ja nyt nautin uusien deittisovellusten tuomasta vapaudesta. Lapset vuoroviikottain mulla, niin jää ihanaa omaa aikaa entistä enemmän <3
Kesäkuntoon pääsee ihan ruokavalion muutoksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan jättää mies, jos asettaa ulkonäköpaineita. Itse tein näin ja nyt nautin uusien deittisovellusten tuomasta vapaudesta. Lapset vuoroviikottain mulla, niin jää ihanaa omaa aikaa entistä enemmän <3
Jos olisit jättänyt lapset tekemättä, niin sulla olisi vielä enemmän aikaa ja enemmän kysyntää deittisovelluksissa. Eli onko nykytilanne voitto vai tappio?
Joo, suomesta ei löydy ainoatakaan miestä joka tekisi vaimolleen tuollaisen uhkauksen. Toinen asia on kannattaisiko kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuutesi on läskinä YH-mammana tai timminä perheenäitinä. Kumpi vaihtoehto houkuttelee, valinta on sinun.
YH:na, oli sitten läski tai timmi, on huomattavasti helpompi elää kuin aloittajan miehen kanssa.
Juu, ennen vanhaa kaikki oli tukevia pulliaisia kun ei ollut kuntosaleja. Ap on nyt keksinyt tosi tyhmän aloituksen. Tasoa nyt.
Naiseton mies keksii provon, ja nauraa öyhöttää.
Eroat tuommoisesta jätkästä just nyt. Sä et tarvii sitä mihinkään.
Oon käynyt viimeksi salilla kun olin ala-asteella. Normipainoisena ja hoikkana oon pysynyt läpi elämän.
Jätä se dorka ja voin luvata, että kroppakin kiittää ja kiinteytyy kun pääset vapaan elämän makuun.
Täällä tippa linssissä itkevät ikäväänsä kiltit ja komeat miehet jotka pitäisivät naista kuin kukkaa kämmenellä ja sä luuhaat jonkun idarin kanssa.
Paljonko pituus ja paino?