Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä mennä mielenterveyspoliklinikalle?

Vierailija
28.02.2021 |

Mua alussa vähän hävetti mennä hakemaan apuja sieltä. Ajattelin jos joku tuttu näkee mut tai olis hassua jos joku tuttu olis odotushuoneessa mun kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ongelma on, etten saa aikaiseksi, marinoidun vaan omassa ahdistuksssani ja väsymyksessäni.

Jos joku sattuisi sinne odotustilaan yhtä aikaa sun kanssa, niin sehän olisi siellä myös apua hakemassa, eikö niin? Samalla asialla kuin sinäkin. Miksi kumpaakaan nolottaisi?

Vierailija
2/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi mutta niitä ilmeisesti hävettää ottaa mut sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävetti, onneksi ei tarvitse käydä enää.

Vierailija
4/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Ongelma on, etten saa aikaiseksi, marinoidun vaan omassa ahdistuksssani ja väsymyksessäni.

Jos joku sattuisi sinne odotustilaan yhtä aikaa sun kanssa, niin sehän olisi siellä myös apua hakemassa, eikö niin? Samalla asialla kuin sinäkin. Miksi kumpaakaan nolottaisi?

Ei hävettäis vaan olis hassu tilanne. Vähän niinku mitä sä täällä teet sanottais yhteen ääneen.

Vierailija
5/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkärillä käyntiä pitäisi hävetä? Sairaus on sairaus. Ei oma vika tai häpeän asia.

Vierailija
6/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Nuppi on hyvä hoitaa kuntoon ettei lahoa lopullisesti. Duunissakin ollaan kerrottu toisillemme mielenterveysongelmamme, joten ei ole paljoa salattavaa.

Vierailija
7/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti. 12 vuoden käymisen jälkeen tulin lisäksi siihen tulokseen että mitään hyötyä siellä ramppaamisesta ei ole.

Vierailija
8/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää. Kaksipiippuinen juttu, itse en pidä sitä häpeällisenä että joillakin mielenterveys reistaa ja käyvät, mutta jos kyseessä olen minä itse niin hävettää suuresti.

Vierailija
9/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Kaikki on siellä samoissa asioissa. En ylipäätään ymmärrä, miksi psyykkisten ongelmien hoitoa tarvitsisi hävetä yhtään sen enempää kuin muidenkaan sairauksien. Ehkä ihmisten häpeä näissä asioissa kertoo siitä, että mielenterveysongelmilla on edelleen jonkinlainen stigma.

Pari kertaa olen törmännytkin noissa paikoissa tuttuun. Molemmissa tapauksissa vaihdettiin jälkikäteen kokemuksia, joita molemmilla psyykkisistä ongelmista oli.

Vierailija
10/10 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lääkärillä käyntiä pitäisi hävetä? Sairaus on sairaus. Ei oma vika tai häpeän asia.

Koska monet ovat sitä mieltä että masennus paranee kun ottaa itseään niskasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi