Millaisia hottiksia työpaikoiltanne löytyy?
Omalta työpaikalta ei löydy yhtään. Ei miehistä eikä naisista. Haluaisin työn, jossa voisi ihastella vastakkaista sukupuolta ilman taka-ajatuksia.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo edes mahdollista ilman taka-ajatuksia?
mies53v
Mies53 ei varmasti voi elää ilman taka-ajatuksia. Muut voivat.
On häneltä sellaisia pöräytyksiä tälläkin palstalla, että huh huh.
Joskus oli yksi jumalainen mieskirurgi. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Mies53 ei varmasti voi elää ilman taka-ajatuksia. Muut voivat.
On häneltä sellaisia pöräytyksiä tälläkin palstalla, että huh huh.
Aika outoa ihastella naista ilman taka-ajatuksia, ainakaan jos on hetero mies. Älä ole ap lapsellinen
mies53v
Meillä oli töissä todella kaunis itäeurooppalainen nainen ja miehensä on ihan tavis. pulleromaha Ulkoisesti täysin epäsuhtainen pari, mutta muuten vaikuttivat olevan tosi onnellinen pari.
Hirveitä lösöjä täynnä meidän firma! Jättiperseitä ja läskiä roikkuu ovista ja ikkunoista. Kamalia mammoja kaikenmkaikkiaan.
Mä katselen aina yhden työkaverin peppua, kun me palataan kahviautomaatilta. Se ei tiedä, että mä katselen. (Se on ihan helvetin iso).
Meillä oli aiemmin töissä yksi nainen, joka oli todella hot! Muodokas kuin mikä, vähän alle 30 vee eli muutaman vuuen minua vanhempi. Mutta kun oli varattu ja lakimieskin vielä, niin piti tyytyä etähaaveiluun ja keskittyä silmäkontaktin säilyttämiseen yhteisissä palavereissa. En tiedä ovatko muut kokeneet töissä samaa, siis sitä että ajatus lähtee harhailemaan sen vuoksi, että se toinen siinä on niin käsittämättömän puoleensavetävä.
Monia ihan viehättäviä ja nuorehkoja, onneksi sukupuolijakauma on suht tasainen.
Mulla on kuuma pomo ja osa työkavereista on hyvännäköisiä. Mut työhöni kouluttanut mies olis muuten 5/5, mutta valitettavasti kalju.
Olen aspa kansainvälisessä yrityksessä ja työkavereita on ympäri maailmaa.
Täällä karkkikauppalaiset vonkaamisharjoituksissa, huoh.
mies53v