Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUOM KOIRAIHMISET!

Dogy
27.02.2021 |

Onko kellään kokemusta koirien mystery box tyyppisestä tilauksesta? Eli kerran kuussa tulisi paketti kotiin joka sisältää leluja, herkkuja...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kauhealta rahastukselta.

Laitan peurannikaman munakennoon ja teippaan kiinni. Siinä mystery box, jota koirani rakastaa. Toinen varma hitti on isävainaan tennissukka, jossa tennispallo sisällä.

Vierailija
2/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka kuukausi bullerboxi ja oon kyl tykänny kovasti. Siellä on kaikkee kivaa mun koiralle.

Vierailija
4/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee joka kuukausi bullerboxi ja oon kyl tykänny kovasti. Siellä on kaikkee kivaa mun koiralle.

Terveisin boxi-yrittäjä

Vierailija
5/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ideahan se on jos tykkää yllätyksistä, mutta samalla rahalla saisi itse ostettua koiralleen mieluisi herkkuja ja leluja jne.

Vierailija
6/14 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli BullerBox ja se oli ihan kiva. Lopetin kuitenkin, koska oli vähän turhan kallis mun budjettiin, ostan mieluummin tarpeeseen. Mutta siis tykkäsin kuitenkin!

Vierailija
7/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ole meinannut päästä bullerboxista eroon. Kivoja nättejä teemapaketteja joissa oleva sisältö on todellakin ollut koiran lempparia. Kaikki lelut ja herkut on olleet juuri sitä mistä koira on eniten tykännyt. Mutta tilasin vain yhden paketin ja joka kuukausi rahat lähtee tilitä kysymättä ja paketti tulee postissa. Kävin nettisivulla lopettamassa tilaukseni mutta kas kummaa joka kuukausi on tili siirtynyt aktiiviseen tilaan ihan itsekseen ja taas on rahat viety ja paketti postissa. Olen ollut firmaan yhteydessä ja nyt lupasivat että paketteja ei enää tuu. Jään jännityksellä odottamaan pitääkö lupaus vai pitääkö uusia pankkikortti etteivät pääse perimään maksua enää.

Vierailija
8/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan peurannikaman munakennoon ja teippaan kiinni. Siinä mystery box, jota koirani rakastaa. Toinen varma hitti on isävainaan tennissukka, jossa tennispallo sisällä.

Tää on hyvä 🤣

Vierailija
9/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tilaan noita jonkun aikaa, sitten lopetan. Ihan kivoja minusta näin, kun ei ole rahasta pulaa mutta ajasta on (ei jaksa siellä eläinkaupoissa kierrellä etsimässä vastaavia). Mutta jos koko ajan tulee piitkänn aikaa niin niitä leluja alkaa kertyä nurkkiin. 

Vierailija
10/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Rahastusta jolla vedotaan ihmisten tunteisiin, sille koiralle on ihan sama mistä ja miten ne lulut ja herkut tulee.

Vierailija
11/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmissusi, mutta voin toki voisin kokeilla the other danish gay kalsareita jos boxissa sattuisi olemaan

Vierailija
12/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä saa puolella eurolla koiralle mieluisia pehmoja. Tuntuisi ympäristönkin kannalta järkyttävältä tilata uutta roinaa joka kuukausi.

Vierailija
13/14 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen boksiin heitetään semmoista ylijäämäkamaa, joka ei ole mennyt kaupassa myydyksi. :D Tai sitten tavaraa jota on tuotettu vahingossa liikaa tehtaalla ja joka pitää jonnekin tunkea.

Jos saa muovikassillisen rahaa, ei kukaan piittaa vaikka siinä sivussa tulisi jonkun roskapussi.

Vierailija
14/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koirat todella kiinnostuneita boxista