Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehukaa miestänne tähän ketjuun!

Vierailija
27.02.2021 |

Mitä ihanaa hän on tänään tehnyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä hän unissaan mumisi joten jätin sen sian!

Vierailija
2/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti Vuittonin veskan, seuraavaksi autoa vaihtamaan. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyö.

Vierailija
4/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava mies. Pitää talon siistinä ja kokkailee. Useimmiten itselleen kun minä en syö lihaa. Joskus tekee tosin kasvisruokaa minulle. Rakastaa meidän kissoja. Juristi. Toimii tuomarina käräjäoikeudessa, joten talous on kunnossa. Jos jotain pitää remontoida niin hoitaa suurimmalta osin senkin. Pääasiassa viihtyy kotona ja on ihan kivaa juttuseuraa.

Vierailija
5/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee ketju, jossa naiset kehuvat toisiaan, eivätkä kerrankin suuntaa kaikkea energiaansa miehistä puhumiseen?

Vierailija
6/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuskasi aamulla minua yhteen juttuun ja lähti nyt hakemaan pitseriasta pitsaa. Lähtiessä vielä kyseli, mitä täytteitä haluan.

Vierailija
7/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea ja huomaavainen. Hänestä näkee, että rakastaa minua. Pienillä teoilla ja sanoilla saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluttavaksi joka päivä. Hän puhuu, pussaa ja tulee lähelle. On hauska ja nauraa kanssani.

Tänään hän teki minulle aamupalaa. Lähti kanssani kävelylle. Nukkui kanssani päiväunet kietoutuen ympärilleni.

Ihanaa, kun olen vihdoinkin löytänyt sen miehen, josta olen haaveillut koko elämäni. Toivon, että elämme onnellisina elämämme loppuun saakka.

Vierailija
8/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti, huomaavainen, empatiakykyinen ja huumorintajuinen. On myös hyvin ymmärtäväinen henkisten lukkojeni ja vaikeuksieni suhteen. Tänään hän ilahdutti minua ostamalla minulle uuden huonekasvin kaupassa käydessään <3 ei siis mitään perus kukkakimppua vaan ihan normikasvin. 

Vierailija
9/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen pilke silmäkulmassa oleva tyyppi, huomaavainen ja käsistään taitava.Tänään leikki pienen lapsenlapsen kanssa junaradalla ja lukivat lastenkirjoja yhdessä. 

Vierailija
10/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa minun olla kotirouvana, on menestyvän yrityksen toimitusjohtaja. Nautin elämästäni suunnattomasti. Ihana, rakastava mies joka hemmottelee ja huomioi minua joka ikinen päivä.

Vierailija
11/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on reipas, kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

Jaksaa töissään ja on aloittanut harrastamaan liikuntaa monen vuoden tauon jälkeen. Haluaa, että viehätyn hänestä uudelleen. ❤️

T: Yhdessä kohta 20 vuotta

Vierailija
12/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jaksaa tunnollisesti huolehtia siitä ettei ruokaa jää yli ja etteivät herkut pääse homehtumaan. <3

Vierailija
13/13 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo makaa sohvalla ja kattoo urheilua. Saan olla rauhassa.