Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lakkaa ihmettelemästä sitä, että Suomesta saa keskellä talvea MARJOJA!

Vierailija
27.02.2021 |

Maksavat paljon, mutta ovat hyviä. Juuri söin vadelmia ja boysenmarjoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siin mitään...jatka sinä ihmettelyä.

Vierailija
2/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pälvipilluu ennen kevättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on? Tuontitavaraa kuten niin moni muukin kauppojen valikoimista löytyvä.

Vierailija
4/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjojen kasvatusta saisi suomessa lisätä niin paljon että hinnat laskisivat siedettävämmälle tasolle. Siinäpä ilmainen ammatinvalintavinkki esim. turkistarhureille jotka jaksavat vinkua sairaan elinkeinonsa tarpeellisuudesta...

Vierailija
5/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä on? Tuontitavaraa kuten niin moni muukin kauppojen valikoimista löytyvä.

tai kotimaista pakastettua. Kannattaa ostaa syksyllä ja pakastaa itse, tulee halvemmaksi kuin ostaa talvella jos ei pääse itse poimimaan.

Vierailija
6/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, maailma on ihmeellinen.. 80-luvun Leningradissa iäkäs Inturistin matkaopas sanoi turistibussissa sikäläisten kasvihuoneiden ohi mennessämme: Minä olen syönyt tomaatteja ja kurkkuja keskellä talveakin. Pienen tauon jälkeen hän jatkoi: Niin, en täällä Leningradissa, vaan Suomessa!

Vierailija
7/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai kotimaista pakastettua. Kannattaa ostaa syksyllä ja pakastaa itse, tulee halvemmaksi kuin ostaa talvella jos ei pääse itse poimimaan.

Totta. Oletin aloittajan tarkoittavan tuoreita eikä pakastettuja. 

Vierailija
8/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaa olla tuttuja tämmöiset ilmiöt kuin päivä peitto ja pesuhuone? Aiheuttavatko ne ihmetystä?

Vierailija
9/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kerätä itse niin saa ilmaiseksi. Vielä on 40l pakkasessa ja joka päivä syön.

Vierailija
10/10 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Mekin käytiin pari viikkoa sitten sienessä. Hyviä tuoreita tatteja pukkasi hangesta 26 asteen pakkasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan