Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouristuskohtaus, mutta ei epilepsiaa

Noora
27.02.2021 |

Moikka,
Menin tajuttomaksi viikko sitten ja mulla sanottiin, että vaahto oli tullut suusta.
Pääsin EEG tutkimukseen tänään ja lääkäri soitti äsken ja sanoi, ettei epilepsia ole. Mistä siis voisi olla kysy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoihin levinnyt syöpä. Mun mies sai kouristuskohtauksen ja sillä oli syöpä levinnyt aivoihin.

Toinen on se, että olet saanut jo koronarokotteen ja se aiheutti kohtauksen.

Vierailija
2/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan ottaa yhteyttä ihan oikeaan lääkäriin eikä tulla av-palstan säikyttelemäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko itsesi myös aivojen magneettikuvaukseen? Minulla oli pari vastaavaa kohtausta monta vuotta sitten mutta aivoista ei löytynyt EKG:n eikä magneettikuvauksen perusteella mitään poikkeavuuksia. Neurologin mukaan pitkäkestoinen stressi, huono (lue: olematon) nukkuminen ja muu sellainen vain sai hermoston sekaisin mutta laittoi minut kuitenkin epilepsialääkitykseen. Uusia oireita ei ole ollut sittemmin.

Vierailija
4/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista prosenttimäärää, mutta on yllättävän yleistä, että ihminen kokee kerran elämässään kouristus- ja tajuttomuuskohtauksen, ilman, että se tarkottaisi epilepsiaa. Lääkäri selitti näin, kun nuorena aikuisena sain sellaisen. Missään kuvissa eikä tutkimuksissa löytynyt mitään, eikä sen yhden kerran jälkeen ole tapahtunut uudestaan.

Niinkun nro 3:lla, mulla oli sillä hetkellä tosi paljon stressiä ja isoja elämänmuutoksia, olin huonosti syönyt ja siihen päälle strobo-valot, niin elimistö reagoi noin.

Vierailija
5/5 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla reseptilääke aiheutti kouristuskohtauksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä