Kiusantekoa
Yksi postinjakaja on sairaan rasittava. Harmi, että täällä päin pyörii aina samat tyypit, jotka tulevat vähän liiankin 'tutuiksi' ajan kanssa.
Postinjakaja soitti paketista, hän oli ihan parin minsan päässä ja tuli sitten mukamas paketin tuomaan. Vaan ei koputtanut kertaakaan. En pidä ovikelloa käytössä ja olen siitä infonnut ovessani, joten kukaan ei erehdyksessä "soita" ovikelloa (paitsi jotkut İdıooțit pizzakuskit, jotka eivät osaa kahta sanaa suomeksi.)
Niin, siinä etsin housuja jalkaan ja kuulin tosiaan, että postinjakaja oli ovella. Mutta ei koputtanut. Sitten lähti menemään, ja ajattelin että olipa omituista jättää paketti mitään kysymättä oven taakse ja häipyä.
No kun sain housut kiskottua jalkaan, katsoin oven taakse. Ei siellä mitään pakettia ollutkaan. Eli tyyppi tuli vain seisomaan oven taakse, ei vaivautunut koputtamaan, häipyi eikä jättänyt pakettiakaan, vaikka TIESI että olen kotona.
Jessus mikä pełłe. Samainen kuski kommentoi aina tilausteni määrää (olen ihan hilkulla tehdä hänestä valituksen) ja kaikkea mikä ei hänelle kuulu pätkän vertaa. Oikein kyllästyneesti kommentoi, että onko näitä paljonkin vielä tulossa ja sellainen tekohymy päälle. Pakettien kuskaaminenhan ei ole hänen työtehtävänsä alkuunkaan, eihän?? V...ako alkaa kommentoimaan asiakkaalle tämän yksityisasioita 😑😑😑 vihaan sitä tyyppiä...
Kommentit (3)
Voisin ihan KIUSALLANI tehdä hänestä valituksen jo nyt. Inhoan tuollaisia mukakaverillisia piruja, jotka pitävät muita tyh.minä ja tekohymyillen kyselevät ja utelevat ummet lammet ventovieraan asioista, jotka eivät kuulu heille pätkääkään. Ja tämä ventovieras asiakas ei tietenkään saa edes kuskin nimeä tietoonsa, mutta tämä irvistelijä saa kaikki asiakkaan tiedot itselleen. Hienoa.
TOSIN tuo paketin jättäminen oven taakse ei olisi minua haitannut, kun jakaja tiesi minun olevan kotona. Ihmettelin vain, että aika tylyä, ottaen huomioon aikaisemman epäammattimaisen käytöksensä. Mutta se että mitään pakettia ei ollutkaan oven takana, niin voi v...u että voi olla sanonko mikä tyyppi... Luullut varmaan tekevänsä minulle kovastikin kiusaa tuolla käytöksellään.