Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö ostoksilla ollessasi vyölaukkua etupuolella vai takapuolella?

Vierailija
08.08.2006 |

Minä pidän takapuolella, niin edestä päin hihna näyttää vain kivalta vyöltä, joka kurttaa pitkän t-paidan ikäänkuin oikea vyö.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD tulee pissat housuun:))))))))

Vierailija
2/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi voin pitää laukkua selkäpuolella. On helpompi kyykistyäkin, vaikka pissille.

Vierailija
4/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Kiitos nauruista! =)

Vierailija
5/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sortsit, niin edessä. Älä kysy miksi. Johtuu ehkä paidasta, koska hiihtareitten kanssa käytän suurta t-paitaa, ja sortsien kanssa yläosa on uimapuvun yläosa.

Vierailija
6/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljä pientä tytärtä kaupassa. vyölaukku perseen päällä näytti tosi kätevältä ja tarpeelliselta. siinä sit jonossa mietn että miten mä voin olla helisemässä yhden kanssa kun tolla hoituu viis ihan tosta vaan

Vierailija
7/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa sivulla. Näin töissä istuessa tosin usein siirrän kaulaan roikkumaan. Mulla vyölaukussa kulkee kivasti Reimatec-kunniakirja ja vuoden imettäjä- ansiomerkki.

Vierailija
8/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee epäilys siitä, kuka onkaan paras äiti.

Meillä se on ihan olkkarin seinällä vaan. Kiitos vinkistä!

Vierailija
9/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vyölaukuista oli kyse.... oltiin tänä kesänä reissussa serkkuni ja tämän miehen kanssa. serkkuni oikeen soitti ennen lähtöä meille, että muistakaa sitten ottaa ne vyölaukut mukaan ne on tosi kätevät olla! =D meinasin tukehtua nauruun kun vetivät miehensä kanssa molemmat ne päälleen ja marssivat kaupungilla! kaiken lisäksi ovat vielä erittäin vanhanaikaisesti pukeutuvia noin 40 vuotiaita! huvittava näky kyllä! vaikka muuten mukavia ovatkin, niin pukeutua eivät osaa ollenkaan!! =DD

Vierailija
10/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän alla. Kohottaa samalla tissit kivasti.

Vierailija
11/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis vyölaukuista oli kyse.... oltiin tänä kesänä reissussa serkkuni ja tämän miehen kanssa. serkkuni oikeen soitti ennen lähtöä meille, että muistakaa sitten ottaa ne vyölaukut mukaan ne on tosi kätevät olla! =D meinasin tukehtua nauruun kun vetivät miehensä kanssa molemmat ne päälleen ja marssivat kaupungilla! kaiken lisäksi ovat vielä erittäin vanhanaikaisesti pukeutuvia noin 40 vuotiaita! huvittava näky kyllä! vaikka muuten mukavia ovatkin, niin pukeutua eivät osaa ollenkaan!! =DD

Vierailija
12/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oloen oikeasti ajatellut hankkivani siistin vyölaukun. Se voisi olal tosi kätevä monissa tilanteissa, mut nyt juuri en omista sellasita..ainakaan sellasita jonka voisin päälle laittaa.

Miehen isä pitää AINA sellaista suuurta likaista vyölaukkua SUUUUUREN vatsansa päällä. :) hihi.

Vierailija
13/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on homo. Meillä puhutaankin " homolaukusta" . Olen ehkä ennakkoluuloinen... Ihan oikeesti kaikki vyölaukut pitäisi kerätä kasaan ja polttaa. Tai sitten säätää laki niiden kieltämiseksi. Vain hiihtäessä saisi käyttää juomapullolaukkua.

Vierailija
14/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hertsileijaa! vieläkö sellasia jotkut käyttää?

Vierailija
15/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyölaukku ja hiihtarit ! ja ne kupongit! :D

Vierailija
16/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ynnä muut tarpeelliset leikkipuistossa tarpeelliset kamikset.

Vierailija
17/17 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tiedän erään naisihmisen, joka todellakin käyttää vielä vyölaukkua... tosin vaatekaapin siältö on samalta vuosikymmeneltä.

Apua... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan