Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun 73v äiti laittoi mulle ekaa kertaa tekstiviestin :-)

08.08.2006 |

pari vuotta pähkäili että oppisikohan ton, mutta hienosti tuli perille. ja ihan siitä selvää sai. tapu tapu mutsille. ei ole jämähtänyt vanhuuteen, ei.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, ettei jaksa vielä kuihtua poiskaan, joten pakko hommata sisältöä elämään muuta kautta, kuin kävelemällä.

Vierailija
2/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on puhunut myös tatuoinnin hankkimisesta. ainut mikä kuulemma mietityttää että jos hän lihoo vielä niin venyykö se kuva. :-DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ihan hauskojakin kirotusvireitä, mutta hyvin tulevat perille.

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on hieman erikoinen kieltämättä. välillä ihan huolestuttaa sen ennakkoluulottomuus. viimeksi kyllä nalkutin äidille kun se lähti joillekin tilkkutyöfestareille lontooseen ja kielitaidottomana halusi testata selviämistään lontoossa. oli harhaillut metrossa ja pyytänyt ihmisiä opastamaan hotellille. tuohtuneena selitti jälkikäteen että tavalliset lontoolaiset on epäkohteliaita ja parasta apua sai punkkareilta jotka oli tosi ystävällisiä- vaikka niillä on naama täynnä hakaneuloja ja pinkki piikkitukka.

mielessä käy että mitä kaikkea tuolla rennolla " mulle ei voi koskaan tapahtua mitään pahaa" -asenteella voi käydä.

Nykyään ei enää yksinään reissuun lähde, mutta tutut harvoin jaksaa kun se on niin tajuttoman energinen...