Onko mies isokokoinen jos on 180cm ja 100kg?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin joskus jollain laskurilla että voisin 185-senttisenä painaa kympin rasvoissa maksimissaan noin 90 kiloa ilman lääkkeitä eli ns. natumaksimi. 180/100 mitoilla rasvaprosentti on todennäköisesti lähempänä kolmea kuin kahtakymmentä.
Napit tekevät ihmeitä.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin joskus jollain laskurilla että voisin 185-senttisenä painaa kympin rasvoissa maksimissaan noin 90 kiloa ilman lääkkeitä eli ns. natumaksimi. 180/100 mitoilla rasvaprosentti on todennäköisesti lähempänä kolmea kuin kahtakymmentä.
Napit tekevät ihmeitä.
Toki, mutta aika moni ns. isoista miehistä on lähinnä helwetin läskejä, 30% ei paita päällä vielä välttämättä pahemmin edes näy.
Vierailija kirjoitti:
Normaalivartaloinen
Aika liukuva käsite. Itse kun painoin 185 pitkänä jotain 92kg, niin työkaveri sanoi kuikeloksi. xD
Joko bodari tai läski. Normipituinen Suomessa. Oli muuten hauska huomata miten monella naisella on jokin painokompleksi, miehen on oltava lihava tai muuten on hintelä kukkakeppi hintti :-)
n21
Läski on todennäköisesti. Ja jos on bodari plus läski, niin en tykkää siitäkään, ei miellytä mun silmää.
Mieheni on 180cm ja 103kg. Nostaa muutaman kukkakepin ilmaan tarvittaessa. Lihakset painaa, ihan vain tiedoksi niille jotka eivät sellaista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 180cm ja 103kg. Nostaa muutaman kukkakepin ilmaan tarvittaessa. Lihakset painaa, ihan vain tiedoksi niille jotka eivät sellaista tiedä.
Totta. Terveisin 180cm/125kg
mies53v
Hyi, voin kyllä nähdä mielessäni sen sikaniskan ja kaljamahan. Sano nyt vielä, että pälvikaljukin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Hyi mikä läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Hyi mikä läski.
Sinä kulta olet läskiperse joka sulaisi sedän syleilyssä😉
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni 189/102 ja se tärkein 24 cm/17 cm. En aarrettani anna pois!
Tottakai vauvapalstalla miehelläsi om jättikyrpä ja muutenkin täysellinen aarre. Oikea helmi :)
Voiko olla totta, olen 170 cm pitkä nainen ja 14 cm miehellä on jo liian iso minulle, en voisi olla miehen kanssa, jolla noin iso, mutta naiset on eri kokoisia myös sieltä yhdestä paikasta, syvyys ja leveys eri.
Köntti mikä köntti, ei väliä onko läskiä vai lihasta, joka tapauksessa liikaa.
Jos se 100kg on pelkkää lihasta niin puhutaan Arnold Schwarzeneggerin kokoisesta kaverista ensimmäisen Terminator-elokuvan aikoihin.
Jos taas koostumus on jotain muuta niin joka tapauksessa isohko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni 189/102 ja se tärkein 24 cm/17 cm. En aarrettani anna pois!
Tottakai vauvapalstalla miehelläsi om jättikyrpä ja muutenkin täysellinen aarre. Oikea helmi :)
Voiko olla totta, olen 170 cm pitkä nainen ja 14 cm miehellä on jo liian iso minulle, en voisi olla miehen kanssa, jolla noin iso, mutta naiset on eri kokoisia myös sieltä yhdestä paikasta, syvyys ja leveys eri.
Ilmeisesti miehen pituus korreloi tuon toisen pituuden kanssa, että ainakaan pitkät miehet ei sopisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Hyi mikä läski.
mies53v
En ole. Olen 178/63. Sinä olet läski.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Hyi mikä läski.
mies53v
En ole. Olen 178/63. Sinä olet läski.
N51
Kulta, olen vain vahva.🧐
mies53v
Oma mies on samoilla mitoilla ja ei ole lihava. Heidän suvun miehet on kuin jostain vanhasta elokuvasta, voimakkaita ja leveä hartiaisia.
Yleisesti kuitenkin noilla suhteilla on extraa rasvana.