Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä tuntuu että oon tosi tiukkapipo kun en anna lasten katsoa pokemoneja

Vierailija
08.08.2006 |

ja winksejä (?) sun muita,ei tulis mieleenkään ostaa lapsille bratzeja tai pokemonleluja tai muitakaan mitä liittyy noihin lastenohjelmiin (vaatteita,lakanoita jne. )

Tuntuu tosi kummalliselta että ekaluokkalaisilla on jo kännyköitä. (olen vannonut ainakin vielä että ennen ylä-astetta meillä ei lapset saa omaa kännykkää)

Ja se että lapset pukeutuvat nykyään aikuisten kopio vaatteisiin minikoossa.

Eli ylipäänsä musta tuntuu että lapsista tehdään isoja nykyään liian aikaisin.

Meillä lapset 5 ja 7 vuotiaat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ei meilläkään katsota mainitsemiasi ohejelmia, eikä myöskään Salkkareita. Inhoan myös lapsilla liian " Lolitamaista" puketumista. Joten on meitä muitakin tiukkapipoisia (lue fiksuja ja filmaattisia) äitejä!

Vierailija
2/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä nähnyt mitä lapsille aiheuttavat nämä prätkähiiret,pokemonit ym muut vauhtisarjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosta tuli myös mieleen se että ihmetytti myös sellainen asia kun eskarissa kirjoiteltiin ystäväkirjaan lempiohjelma´tosiaan oli melkein kaikilla salkkarit ja sitten lempimusiikkina oli rasmusta ja himiä ja ties mitä,mistä mun lapset ei oo vielä kuullutkaan.

T:ap josta oli kiva kuulla että on muitakin samanhenkisiä

Vierailija
4/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuuntelin erään poika porukan juttuja (ikä ehkä 7-8v) ja joku niistä ei tiennyt jotain örkkiä niin jo sieltä tuli nasevasti,että ootsä vähän tyhmä!

Vierailija
5/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat katsoa laadukkaita lastenohjelmia, eivät tuollaista tyhmää, väkivaltaista ja huonostipiirrettyä sontaa kuin jotkut poket. Isommillekin lapsille on ihan oikeitakin ohjelmia/elokuvia, kun viitsii vähän nähdä vaivaa.

Vierailija
6/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä enää kotona tarvi näyttää edes kiusatuksi tulemisen pelossa.

Ja kyllä, minäkin tiedän, millaiset lapset viettävät aikaansa niiden tappajatomaattien äärellä. Siis työn puolesta.

Vierailija
7/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole kotonamme ollut koskaan tätä " sivistävää" töllöä enkä ole koskaan hävennyt sitä ettei sitä meillä ole.

kyse on lapsen terveestä itsetunnosta. Jos tollane hävettää, niin uh huh.. olen ollut hiljaa kun kamut juttelee typeristä saippuasarjoista...

Vierailija
8/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemoneja kyllä annan katsoa, mutta en todellakaan pue lapsia noihin nykymuodin mukaisiin aikuiskopio vaatteisiin, enkä todellakaan osta tytölle brazeja. Mua inhottaa katella, kun jo ihan vuodenkin ikäset pikkutytöt ja poajt puetaan tiukkoihin farkkuihin ja napapaitoihin.

Vierailija
9/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Välillä tuntuu että oon tosi tiukkapipo kun en anna lasten katsoa pokemoneja

ja winksejä (?) sun muita"

- En koe olevani tiukkapipo, vaikkei meilläkään lapset saa katsoa Pokemonia, Winksejä tms ´rajuu menoo´.

" ei tulis mieleenkään ostaa lapsille bratzeja tai pokemonleluja tai muitakaan mitä liittyy noihin lastenohjelmiin (vaatteita,lakanoita jne. )"

- Meillä on kyllä Bratzeja tytöllä ja meistä ne on ihan mukavia nukkeja. Meillä ostetaan kyllä esim Bratzeihin /Puuha-Peteen / Nalle-Puhiin / muumeihin / mansikkamarjaan jne liittyviä lisämateriaaleja.

" Tuntuu tosi kummalliselta että ekaluokkalaisilla on jo kännyköitä. (olen vannonut ainakin vielä että ennen ylä-astetta meillä ei lapset saa omaa kännykkää)"

- Meillä lapsi saa reilun viikon päästä 5-vuotis lahjaksi kännykän. On oppinut käyttämään minun/miehen kännykkää. Lapsi on usein jollain kaverilla leikkimässä, mummolassa, serkuilla tms ja on hyvä jos pääsis suoraan lapsen kanssa juttelemaan, jos on asiaa, eikä tarvi muiden puhelimista/puhelimiin soitella. Myös tytölle soitetaan paljon esim kummit, kaverit yms. Meillä tyttö osaa lukea ja muutenkin on ihan fiksu, joten känny on hänellä ihan sopiva, vaikka pieni laps viel onkin. Lapsella on vuoden ollut jo digikamera ja sen kans on pärjännyt loistavasti, joten uskotaan kännynkin kanssa tulevan toimeen.

" Ja se että lapset pukeutuvat nykyään aikuisten kopio vaatteisiin minikoossa."

- Meillä lapset eivät ole koskaan - edes vauvana käyttäneet mitään kauheita muumipaitoja tai gollecehousuja, tennissukkia, äitiyspakkauksen vaatteita tms kauheuksia. Mielestämme on nykyaikaa, että lastenkin vaatteet ovat trendikkäitä ja mukavia.

" Eli ylipäänsä musta tuntuu että lapsista tehdään isoja nykyään liian aikaisin."

- Kännyä, digikameraa, aikuisten kuteet minikoossa yms 5-vuotiaalla joo. Mutta meillä todellakin siitä huolimatta lapset todellakin saavat olla lapsia ja kannustetaan lastenjuttuihin.

Meillä lapset 7kk, 2v 7kk ja reilun viikon päästä 5v. Jos asuinpaikalla on väliä asuuko Pudasjärvellä vai Lontoossa, niin me asutaan Espoossa.

Vierailija
10/10 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80

kyllä meilläkin lapsilla on nalle puh tuotteita ja muita ihania mukavia lasten mielisiä juttuja mutta esim. bratz nuket edustavat taas esim. sitä pukeutumis mallia mitä en halua lapsilleni,jonkinlaisia esi-teini nukkeja.

Ei meilläkään lapset käytä collegepukuja eikä tennissukkia :D Lastemme vaatteet ovat mielestäni erittäin mukavia ja kivan näköisiä ja laadukkaita,mutta ei kuitenkaan mitään napapaitoja,spagetti olkaintoppeja,pikku bikinejä,tiukkoja farkkuja,paljastavia vaatteita yms. (näitä lähinnä tarkoitin aikuismaisella pukeutumisella)

Asuinpaikkana meillä on eräs pieni kaupunki keski-suomessa.

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän