Käy sit mahdollisimman äkkiä kaupassa
Mies aina hokee noin kun menen kauppaan. T. Ammattivalittaja
Kommentit (13)
Mä sanon niin itelleni, mutta en aina usko 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mikä on perustelu?
Ei jaksa odottaa autossa. Kauheaa mennä kiireellä. Ap
Niinpä miksi? Onko se mustasukkainen, vai mitä?
Kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta.
Ei jaksa odottaa autossa. Minä en voi ajaa, vaikka mulla on kortti, mutta mulla on menierin takia tumarkin kohtauksia. Ukkoa ärsyttää hetkenkin odottelu autossa. Ap
Tuon nyt pitäisi olla näin korona-aikaan sanomattakin selvää. Saat vielä pluspisteitä siitä, että et itse mene mukaan sinne kauppaan lisäämään koronariskiä!
Totaalista ajanhukkaa pyöriä kaupassa. Tee lista, osta tavarat ja pääset tärkeämpien asioiden pariin.
Kaupoissa pyöriminen on ajanhukkaa ja aika on sekin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta.
Ei jaksa odottaa autossa. Minä en voi ajaa, vaikka mulla on kortti, mutta mulla on menierin takia tumarkin kohtauksia. Ukkoa ärsyttää hetkenkin odottelu autossa. Ap
Ok, no mitäs jos se tuliskin sun mukaan kauppaan, niin ei tarttis autossa venailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta.
Ok, no mitäs jos se tuliskin sun mukaan kauppaan, niin ei tarttis autossa venailla.
Ei se halua eikä se onnistu. Jos mä ostan jotain, se laittaa sen takaisin hyllyyn eikä anna ostaa. Ap
Miksi et kirjota miehelle kauppalappuja ja lähetä miestä kauppaan? Säähän kuulut riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kirjota miehelle kauppalappuja ja lähetä miestä kauppaan? Säähän kuulut riskiryhmään.
Siksi kun mies ei tuo kauppalapun mukaan ostoksia, vaan jättää puolet tuomatta enkä taida ainakaan thl. n mukaan kuulua riskiryhmään. Ap
Lähetä mies ajelulle kauppareissusi ajaksi. Ei kai sen pakko ole siinä pihassa kykkiä?
Mä sanon mun miehelle niin.