Kestääkö naisen ja miehen ystävyys mustasukkaisen puolison, kokemuksia?
Onko ystävyys kestänyt? Miten puoliso käyttäytyi? Itsellä omat ystävyydet naisiin ovat kestäneet, jopa siitä huolimatta että seksiä on harrastettu naiskavereitten kanssa(tosin vain silloin kun molemmat olleet sinkkuja)
M 40
Kommentit (11)
En minäkään huolisi tuollaista miestä. Lepsu vaimo.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä, jolla on entisiä panoja ystävinä. Tai ollenkaan naisia ystävinä. Not my man.
Nykyään on vaan aika vaikeeta löytää mies tai nainen jolla ei olisi toista sukupuolta olevia ystäviä, monikossa siis. Sen nyt vielä voin ymmärtää että ei entisiä panoja...
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä, jolla on entisiä panoja ystävinä. Tai ollenkaan naisia ystävinä. Not my man.
Siis jollain miehellä on 200 fb kaveria ja puolet niistä naisia. Ihanko oikeasti luulet ettei niistä löydy entisiä panoja? Mitä jos mies ei kerro niistä? Mistä tietäisit olla huolimatta sellaista miestä?
Minulla on saanut olla miespuolisia ystäviä. Miehellä myös naispuolisia. Jos sä olet niiden kanssa häs siny. Ne on sun exiä. Ei vain ystäviä.
Ei mulla saa olla mitään miehiä kavereina. Mies ei kestä edes fb:ssä liketyksiä. Jos joku toinen mies kommentoi mulle usein facessa, mies alkaa kuittailla tästä jatkuvasti. En siis postaa liian usein. Olen jättänyt kyllä tyttökavereidenkin kanssa menot minimiin, koska en saisi kaveerata eronneiden tms kanssa (uhka suhteelle) jne.
Ei varmaan ole kovin normaalia, mutta näin meillä.
Kuinka kauan liittosi ovat kestäneet? Onko ex puoliso sitten siirtynyt tämän pan^ eiku ystäväringin jäseneksi?
Ei kestä, jompikumpi on yhtälöstä poistettava, joko ystävä tai puoliso.
Voi kestää, jos olette kypsiä ymmärtämään toistenne tunteita puolin ja toisin. Eli jos mustasukkaisen epävarmuutta ymmärretään siinä määrin, että kaverukset eivät suhteen alussa kahdestaan yökyläile puolin ja toisin eikä ole muutakaan liiallista epävarmuutta aiheuttavaa toimintaa hetkeen, vaan painopiste on siinä, että tutustutte toisiinne ja mustasukkainen puoliso näkee ja kokee ystävyytenne arvon sekä platonisen luonteen. Toisaalta taas siten, ettei se kumppani anna periksi ylettömälle mustasukkaisuudelle ja ala raportoida kaikkia tekstiviestejään puolisolleen tai rajoita liiallisesti tekemisiään. Koska se ei hälvennä mustasukkaisuutta, vaikka mustankipeästi niin tuntuukin.
Takeita ei silti ole. Seksihistoria lisää kyllä ihan omat kierroksensa tähän. "Olin joskus vähän ihastunut." vielä menee, mutta "Aina kun vaan sinkkuudeltamme pystytään, startataan seksisuhde toistemme kanssa." on kyllä jo aika paksua.
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta: Oletko myös sitä mieltä, että bi-seksuaalien tulisi elää ja olla yksinäisenä? Ja vallan erityisesti silloin, jos syystä tai toisesta heidän parisuhteensa olisi päättynyt.
En voisi elää parisuhteessa, jossa kumppanini epäilisi minun pettävän, kenen hyvänsä naisen kanssa, joka on kaverini ja tai ystäväni.
Uskovainen mies