Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä klassisen musiikin ihana melodia soi Scorsesen elokuvassa "Kuin raivo härkä"?

Vierailija
22.02.2021 |

Leffa on tietysti upea, ja De Niro tekee aivan upean roolin, kuten myös Pesci ja La Mottan vaimoa näyttelevä nauttelijä.
Minua nyt vaivaa se ihana musiikki: melodia ja jousisovitus. Tiedän että se pitäisi tietää, mutta ei vaan nyt tule mieleen enkä osaa sitä etsiä netistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa etsiä? Miten se on mahdollista? https://www.imdb.com/title/tt0081398/soundtrack Eiköhän se ole listauksen ylin (en ole nähnyt leffaa).

Vierailija
2/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intermezzo, Cavalleria Rusticana (P. Mascagni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa etsiä? Miten se on mahdollista? https://www.imdb.com/title/tt0081398/soundtrack Eiköhän se ole listauksen ylin (en ole nähnyt leffaa).

Kiitos avustasi. Miten niin ei voi olla mahdollista ettei osaa etsiä jotain klassisen musiikin kappaletta jostain netin uumenista, kun ei tiedä yhtään että mikä se voisi olla? En minä kyllä osannut etsiä. En ole ikinä kuullutkaan tuosta imbd-sivusta. Minä olen syntynyt v 1959 ja ekan tietokoneen näin Turun Yliopistolla ehkä noin vuonna 1985. Ehkä. Enkä silloinkaan siihen koskenutkaan, eikä kovin moni muukaan. Tietokonetta en ole eläissäni tarjoilijan hommissa käyttänyt juurikaan. Puhelinta osaan nykyään käyttää jo sen verran , että osaan lähettä whats uplla viestejä ja valokuvia. Että siinäpä se . Ei mulla muuta.

Vierailija
4/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä :-)

Tuo yllä oleva tieto löytyi ihan Wikipediasta, kohta Soundtrack.

Vierailija
5/5 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos avustasi. Miten niin ei voi olla mahdollista ettei osaa etsiä jotain klassisen musiikin kappaletta jostain netin uumenista, kun ei tiedä yhtään että mikä se voisi olla? En minä kyllä osannut etsiä. En ole ikinä kuullutkaan tuosta imbd-sivusta. Minä olen syntynyt v 1959 ja ekan tietokoneen näin Turun Yliopistolla ehkä noin vuonna 1985. Ehkä. Enkä silloinkaan siihen koskenutkaan, eikä kovin moni muukaan. Tietokonetta en ole eläissäni tarjoilijan hommissa käyttänyt juurikaan. Puhelinta osaan nykyään käyttää jo sen verran , että osaan lähettä whats uplla viestejä ja valokuvia. Että siinäpä se . Ei mulla muuta.

Ok. Googleen voi kirjoittaa elokuvan nimen ja sanan music, esim. Raging Bull music tai tässä tapauksessa Raging Bull classical music, niin saa yleensä vastauksen helposti ja nykyään vielä Youtube-linkinkin valmiiksi.

Suomeksikin löytyy aika hyvin tietoa. Mutta jos ei tiedä elokuvan nimeä englanniksi, sen voi tarkastaa googlettamalla elokuvan nimen suomeksi ja lukemalla vaikka Wikipedia-artikkelin aiheesta.

Ihan vastaisuuden varalle neuvoja.