Kurkku kipeä niellessä
Kommentit (14)
Kurkku nyt voi tulla kipeäksi vaikka närästyksestä. Ihan normaalisti voit kulkea.
Kurkkukipu -> testiin ja pois ihmisten ilmoilta kunnes testitulos tullut ja töihin terveenä
Voi ei kun ihmiset on nykyään ihan paniikissa pienistäkin oireista. Ihan normaalisti voit kulkea ja elää. Minullakin joku flunssan poikanen ja kävin tänään hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukipu -> testiin ja pois ihmisten ilmoilta kunnes testitulos tullut ja töihin terveenä
No höpö höpö. Mitä siitä nyt tulisi jos kaikki menisi joka kivusta ja vihlaisusta aina testiin.
On kehotettu menemään lievilläkin oireilla testiin.
Kyllä se tarkoitus on mennä testiin nopeasti oireiden alettua, jotta altistuneet saadaan karanteeniin ajoissa eikä tartu muille
Vierailija kirjoitti:
On kehotettu menemään lievilläkin oireilla testiin.
Mutta ei kukaan normaali ihminen mene. Joka talvi jokainen suomalainen sairastaa 2-3 flunssaa. Mitä siitä tulisi jos 5 miljoonaa ihmistä olisi koko ajan testissä nuhan takia?
Vierailija kirjoitti:
Kurkkuklamydia.
Ei ole pakko niellä, voit kyllä sylkäistäkin.
Huonoa vaimomatskua jos ei niele!
Olen opettaja, emme ole etäopetuksessa. Minulla on lievää kurkun karheutta, lievää hengitysteiden tukkoisuutta ja eilen oli myös päänsärkyä. Kävin tänään testissä ja pysyn kotona, kunnes saan tuloksen. Tämä on tiukka linja ja ohjeistus, sillä mennään. Näin toimii jokainen kollegakin.
Lapsia sen sijaan laitetaan kipeänä kouluun entiseen malliin. Viime viikolla passitin kotiin kaksi kipeää lasta kesken päivän. Kumpikin kertoi olleensa kipeä jo illalla. Molempien kotona vanhempi oli kuumeessa. Mutta niin vain laitetaan kipeä lapsi kouluun muita lapsia ja opettajia tartuttamaan.
Siitähän se korona sitten mulla alkoi. Siis se oli eka kunnon oire jonka huomasi. Sitä ennen oli ollut useampi päivä ihan järkyttävä vilu, mutta minä nyt palelen muutenkin toisinaan.
Kotiin mistä? Eikös kaikki ole etätöissä / etäopetuksessa? Jos ei ole muita oireita kuin kurkkukipu, niin tuskin se mitään tautia on.