Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tissutteletteko ikinä yksin tietokoneen ääressä?

Vierailija
22.02.2021 |

Musta se on kivaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksin juomisessa ei ole mitään järkeä, ja en myöskään halua kännipäissäni kirjoitella höpöjä, joita saisi sitten hävetä myöhemmin. Viikonloppuisin juodaan kyllä, ja välillä ihan reippaastikin, kotona ruuan ja telkkarin ääressä ja seurustellaan siinä samalla. Juominen on mulle sosiaalinen tapahtuma, yleensä ihan oman miehen kanssa tai joskus pienellä ystäväporukalla. 

Vierailija
22/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä tissuttelin, harrastin sitä nimenomaan läppärin ääressä, yleensä myös telkkari auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pe ja la. Siinä mielessä yksin, että vieressä ei  ole koskaan ketään mutta kavereiden kanssa pelataan netissä ja puhutaan paskaa. Voittaa baari-illan 100-0 (ei sillä, että näinä aikoina kävisinkään baarissa).

Kun näitä lukee niin ei enää ihmetytä, että niin moni jää yksin ja parisuhteettomaksi/perheettömäksi. Eikö teidän tee mieli edes seksiä?

Vierailija
24/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä otan alkoholia, haluan tanssia, bailata, iskeä itselle seuraa, kuunnella bändiä ja pitää hauskaa. Yksin kotona istuminen on aika kauana siitä ja humala sekoittaisi turhaan kotitekemiset muutenkin. Kuka laittaa vaikka pyykkejä kuivumaan kännissä tai jotain vielä tärkeämpää, laskee budjettia tms? 

Vierailija
25/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ikinä yksin ja harvoin muidenkaan seurassa.

Vierailija
26/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never.

Vierailija
27/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä otan alkoholia, haluan tanssia, bailata, iskeä itselle seuraa, kuunnella bändiä ja pitää hauskaa. Yksin kotona istuminen on aika kauana siitä ja humala sekoittaisi turhaan kotitekemiset muutenkin. Kuka laittaa vaikka pyykkejä kuivumaan kännissä tai jotain vielä tärkeämpää, laskee budjettia tms? 

Siivoaminenkin on hauskaa kun on vähän hiprakassa :) 

Vierailija
28/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa edelleen aika oudolta. Senhän joutuu huonossa tapauksessa tekemään seuraavana päivänä uudestaan. Ja oikeasti, mulla ainakin tuntuu olevan ns. omaa aikaa niin vähän että en halua tuhlata sitä vähää jossain tuubassa mistä ei jää mitään käteen seuraavaksi päiväksi kun sen sijaan voin uppoutua vaikka opiskelemaan jotain uutta, sivistämään itseäni hyvällä elokuvalla tai tehdä jotain käsitöitä tms.

Vierailija
29/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia toimintaa.

Ostan 18 olutta ja istuudun koneen ääreen ja juon siinä niin kauan kunnes sammun tai nukahdan. Teen tätä 1-2 päivää viikonlopussa. Rutiinia jo.

Vierailija
30/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa edelleen aika oudolta. Senhän joutuu huonossa tapauksessa tekemään seuraavana päivänä uudestaan. Ja oikeasti, mulla ainakin tuntuu olevan ns. omaa aikaa niin vähän että en halua tuhlata sitä vähää jossain tuubassa mistä ei jää mitään käteen seuraavaksi päiväksi kun sen sijaan voin uppoutua vaikka opiskelemaan jotain uutta, sivistämään itseäni hyvällä elokuvalla tai tehdä jotain käsitöitä tms.

Meitä on niin erilaisia. Itse en voi kuvitella turhempaa ja rasittavampaa tapaa viettää aikaa kuin hillua jossain baarissa kauheassa metelissä alkoholia juoden ja mahdollisesti ventovieraita ihmisiä iskien. Rentoudun, kun saan nauttia omasta seurastani hyvän elokuvan tai kirjan kanssa ja ottaa siinä samalla pari lasillista. Ihmisiä näen sitten muissa yhteyksissä.

Vierailija
31/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina kun teen harkkoja/selkkareita, tavoittelen "Ballmer's Peak"-tilaa. Eihän noita juttuja voi tehdä selvinpäin?

Vierailija
32/32 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon harvoin, mutta pari kertaa vuodessa saatan avata viipullon, ja katsella hyviä musiikkivideoita YouTubesta. Lyö kyllä baari-illat mennen tullen.