Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihminen ei oikeastaan tarvii älypuhelinta mihinkään, ellei käytä Tinderiä
22.02.2021 |
Niin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo kyllähän geokätköily onnistuu vielä vanhanaikaisesti niin että printtaa kartan mukaan ennen kuin lähtee reissuun mutta onhan se vähän hankalaa käytännössä.