Mikä on kummallisin uni, jonka olet nähnyt?
Kommentit (5)
Mulla on ollut varmaan kummallisempiakin unia, mutta kerron viimeisimmän, jonka näin eilen. Keskustelin siinä tutun naisen kanssa jossain huoltoaseman tms. rakennuksen kulmassa (sisällä), kun hän ihan yhtäkkiä sai jonkin kohtauksen ja kuoli. Olin ihan kädetön siinä tilanteessa, katsoin vain, että no nyt se kuolee. Sitten vasta tuli mieleeni, että pitäis yrittää elvyttää. Painelin siinä sydäntä ja annoin tekohengitystä. Painoin vielä mahasta ja ilmat tuli suusta ulos sylkipärskeiden kanssa. Ajattelin, että ei helvetti, ja sitten vasta muistin, että pitäis soittaa apua. Mulla ei ollut edes puhelinta, ja menin kassalle soittamaan, ja samalla sinne meni iso joukko lapsia ja mulla tuli se hätä, että ei noiden tarvitsisi nähdä tuota.
En ole tuota naista tavannut vuosiin, en tiedä miksi hän nyt tuli mieleeni. Toivottavasti kaikki on hyvin. Jonkun uskomuksen mukaan unet pitää kertoa, etteivät ne toteutuisi.
Näin oudon näköisen koiran. Ajattelin, että tämä on varmaan unta, koska en ole ennen nähnyt tuon näköistä koiraa.
Heräsin.
Näin tutun näkäisen koiran. Ajattelin, että nyt olen hereillä.
Heräsin
Kerroin jollekin, miten hassua unta olin nähnyt.
Heräsin omassa sängyssäni.
Eli näin unta, että nukuin ja näin unta, jossa nukuin näin unta.
Pistelin neuloja silmämuniini ja silmämunien taakse.
Oli todella ahdistava uni.
Ensimmäinen selkouni jonka näin n. viikko sitten, hämmentävää ja pelottavaa. Pystyin siis ohjailemaan untani ollessani unessa ja tajusin kumminkin et nukun.
No huhhuh. Niin kummalisia unia on tultu nähty että ei mitään määrää. Ei sovi puhua.