Huolestuttaa tämä suunta mihin maapallo on menossa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te ette tiedä edes mihin suuntaan maapallo menee niin miten teitä voi huolestuttaa edes maapallon asiat/esineet suuntineen?
Eipä mua huolestutakaan.
Sinä et kunnioita et mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ylikansoitus aiheuttaa melkein kaikki nykyisistä isoista ongelmista.
No mutta sittenhän tilanne on menossa hyvään suuntaan! Maailman väestönkasvu on nimittäin hidastunut huomattavasti.
Itsekin tässä joitakin aikoja sitten oikein hätkähdin, että jossain Intiassa ja Bangladeshissa syntyy nykyään naista kohden enää kaksi lasta. Kun olin nuori, niitä syntyi seitsemän.
En nyt tiedä onko se ylikansoitus niin paha. Esimerkiksi Euroopassa väestöntiheys on yli tuplasti sen mitä Afrikassa, enkä nyt sanoisi että meillä silti paljon huonommin menisi.
Maapallon kantokyky on noin 4 miljardia ihmistä. Se hyvä vaihe meni jo kauan sitten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne siellä Australiassa voi koko ajan olla pää alaspäin?
Minä en halua että on koskaan pimeää joten minä kävelen aurinkoon.
Vierailija kirjoitti:
Otsikoihin ei tule pisteitä.
Ihin tä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te ette tiedä edes mihin suuntaan maapallo menee niin miten teitä voi huolestuttaa edes maapallon asiat/esineet suuntineen?
Eipä mua huolestutakaan.
Kunnioitan kyllä, mutta mun huolestumiseni maapallon suunnasta ei muuttaisi maapallon suuntaa yhtään miksikään. Elän mieluummin omaa elämääni ja muut elävät omaansa. Jos syttyy sota tai tulee vaikka pandemia, siihen pitänee vain sopeutua. Nuorena olin vielä idealisti ja kannoin koko maailman tuskaa harteillani, mutta en enää.
Vierailija kirjoitti:
Otsikoihin ei tule pisteitä.
Otsikkoon ei tule pistettä. Kirjoitit että otsikoihin koska pidät minua halventavana ja virheellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mua huolestutakaan.
Kunnioitan kyllä, mutta mun huolestumiseni maapallon suunnasta ei muuttaisi maapallon suuntaa yhtään miksikään. Elän mieluummin omaa elämääni ja muut elävät omaansa. Jos syttyy sota tai tulee vaikka pandemia, siihen pitänee vain sopeutua. Nuorena olin vielä idealisti ja kannoin koko maailman tuskaa harteillani, mutta en enää.
Anteeksi, me emme ole täydellisiä.
No loppu tulee viiden minuutin päästä.
Aina.
Jos Sijaltainen nousisi.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Aina.
Voisitko tehdä näkemyksen siitä mitä kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Aina.
Voisitko tehdä näkemyksen siitä mitä kirjoitit?
Kysy noilta uskovaisilta ketkä sitä manaa. Ne kyllä selittää ihan mielellään.
Jos Sijaltainen nousisi.
Niin no kai se edelleen auringon ympäri pyörii, ei se suunta ole mihinkään muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Niin no kai se edelleen auringon ympäri pyörii, ei se suunta ole mihinkään muuttunut
Pisteet universumille!
Mua on aina harmittanut, että sekä kiertoliike että pyörimisliike ovat vastapäivään. Olisi tasapainoisempaa, jos nämä olisivat eri suuntiin. Aionkin ottaa tämän akuutin ongelman Vihreiden seuraavassa puoluekokouksessa esiin. Ajassamme on ihan liikaa vastavoimia, pitäisi olla vähän myötämielisyyttäkin! Heil!
Onhan maailman tila ihmiskunnan kannalta huolestuttava, minkä vuoksi en aiokaan hankkia jälkikasvua. Nautitaan vaan elämästä ja meidän jälkeemme vedenpaisumus.
Vierailija kirjoitti:
Gravitaation aiheuttama keskeisvoima muuttaa suuntaa koko ajan. Muutoin linkouduttaisiin johonkin tyhjyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mua huolestutakaan.
Anteeksi, me emme ole täydellisiä.
Ei tarvitse ollakaan. Jos tykkää olla huolissaan, siitä vaan. Mä en enää viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en tiedä, pyöriikö maapallo oikeaan vai vasempaan.
Pyörimissuunnasta kannattaisi käyttää määritelmiä myötä- ja vastapäivään.
Miten ne siellä Australiassa voi koko ajan olla pää alaspäin?