Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder kokemuksia?

Sinkku
22.02.2021 |

Olen nyt pari vuotta ollut Tinderissä ja nyt alkaa olla viimeinenkin usko mennyt miesten haluun panostaa suhteeseen. Halua löytyy seksiin kyllä muttei sitäkään jakseta odottaa, vonkaus pitää aloittaa jo ennen ekoja treffejä. Itse etsin elämänkumppania ja sanon sen profiilissani suoraan. Asun 3 lapseni kanssa ja senkin kerron profiilissani. Tietysti en mene yksillekään treffeille niiden rehellisten kanssa jotka ilmoittavat että etsivät kaikkea kivaa/eivät mitään vakavaa/fwb jne jne. Mutta kun nekin jotka ilmoittavat haluavansa parisuhteen panostavat siihen niin että haluavat nähdä vain omassa kodissaan sillä ehdolla että harrastetaan seksiä. Koulutettuja ja muuten elämässään menestyneitä miehiä. Olenko pihalla, onko Tinderissä tarkoituskaan etsiä muuta kuin seksiä? Ja miten sydän kestää sen että toinen on kiinnostunut vain seksin verran?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni kesti 3 viikkoa, ja 4-5 treffien jälkeen löysin miehen, jonka kanssa olen seurustellut reilut puoli vuotta.

Vierailija
2/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti kelpaa miehille kyllä seksiin, mutta parisuhteeseen hänelle on paljon vähemmän kysyntää. Tuossa on ongelmasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni kesti 3 viikkoa, ja 4-5 treffien jälkeen löysin miehen, jonka kanssa olen seurustellut reilut puoli vuotta.

Ai niin, mulla on jo aikuiset lapset. Skippasin miehet, joilla kotona asuvia lapsia.

Vierailija
4/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sydän kestää sen että toinen on kiinnostunut vain seksin verran?"

No tällaisten vaatijien ja vonkaajien kanssa ei tietenkään pidä harrastaa seksiä. Älä mene kenenkään kotiin ensimmäisille tai edes toisille tai kolmansille treffeille. Odota useampi viikko, ennen kuin harrastat seksiä.

Lapsettomat miehet eivät myöskään ole kovin innokkaita tapailemaan kolmen lapsen yhäriä vakavassa mielessä. Lapselliset ovat enemmän sinun juttusi. Se nyt vain on realiteetti, joka pitää tiedostaa, jos ei halua tulla kusetetuksi.

Ja suurin osa niistä miehistä, jotka haluavat vain seksiä, väittää silti etsivänsä parisuhdetta, koska muuten saantimahdollisuudet tippuisivat pahasti. Eli älä usko kaikkea.

Vierailija
5/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin rannan toiselle puolen. Kyllästyin täällä päässä olleeseen tarjontaan.

Huomasin aluksi toisellakin puolen olevan ties minkälaista hiihtäjää. Valikoima oli kumminkin laajempi ja pääsin oikeasti valitsemaan. Kohta tämä helmi tulee töistä 😍

Vierailija
6/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen lapsen äiti kelpaa miehille kyllä seksiin, mutta parisuhteeseen hänelle on paljon vähemmän kysyntää. Tuossa on ongelmasi.

Kumma juttu tosiaan...jaksan aina ihmetellä, että kun naiset eroavat niin luulevat komeiden sinkkumiesten olevan vieläkin kiinnostuneita parisuhteesta samalla tavalla kuin silloin nuorena vaikka jaloissa pyörii useampi lapsi ja kilsoja tullut mittariin se 10+  vuotta edellisistä sinkkuajoista.

Tavismiehiin päin ei tietysti voi vilkaistakaan...

Vierailija
7/7 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy parisuhdetta haluavia miehiä mutta ongelma on tuo jonka jo mainitsit eli valikoit koulutettuja ja menestyneitä..

Kuten vappu pimiä sanoi niin täytyy muistaa pelata omassa liigassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi