Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen VeYs

Vierailija
22.02.2021 |

Vapaaehtoisesti ystävätön. Huh, hel..tin rankkaa yrittää olla muuta. Olen kaikinpuolin nauttinut korona-ajan eristyksellisyydestä, kun voi ihan rauhassa sanoa, ettei tapaa ketää, että on pitänyt tämän linjan kaikkien kanssa. En nimittäin ymmärrä, mikä minussa vetää puoleensa raskaita ihmisiä, jotka tarvitsevat minusta aivan liikaa joko henkisesti tai fyysisesti. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, enkä ikinä sillä, että hyötyisin heistä jotenkin. En valitse statuksen, varallisuuden, ammatin tai minkään mukaan, vaan ihan seuran kannalta ja jutun kulkemisen. Jostain syystä monesta (ei toki kaikista) alkaa jossain vaiheessa paljastumaan puolia, jotka käyvät raskaiksi. Toisen kanssa pitäisi viettää aikaa enemmän kuin oman perheen kanssa, kun taas toista täytyy jotenkin tukea taloudellisesti, joko lainaamalla rahaa tai ostaa heiltä palveluita, jos ovat sellaisessa ammatissa. Toisaalta taas jos minun ammatistani on hyötyä, pitäisi olla valmis sitä kautta. Enkä nyt todellakaan tarkoita mitään normaaleja keskusteluita kavereiden ja ystävien kesken, jossa käydään läpi asioita ja annetaan neuvoja tai vinkkejä, vaan että pitäisi olla valmis asiaan kuin asiaan, koska ollaan "ystäviä". Tänään viimeksi, minun olisi pitänyt ryhtyä tilaamaan lisäravinteita, joita en voi käyttää, ihan vaan tukeakseni toisen rahaliikennettä. Kun sanoin, että nämä ei sovi minulle, alkoi vääntö siitä, etteikö mikään. No, jumanauta, ei mikään, on ei mikään. Sitten olisi hänen hyödykseen käydä kaikki tuotteet vielä läpi, että mikä ei sovi ja miksi, että hän voi myynnissään käyttää tätä hyväksi. Hohhoijaa, mietin vaan mistä näitä piisaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tämän. Minun lapsuuden ystävät ovat vanhassa kotikaupungissani yli 500km päässä. Heidän kanssaan ei ongelmia ole. Jos sanot, että jokin ei ole mieluista tai ok, se otetaan hyvin vastaan. Uudet kaverit työ- ja harrastuskaverit, usein paljastuu juuri tällaisiksi suoraan sanottuna hyväksikäyttäjiksi. Voisiko olla, että nämä ihmistyypit on usein aloitteellisia ja siksi näiden kanssa tulee juttua? Lopulta totuus selviää, kun tarpeet tulee esiin.

Vierailija
2/3 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaatko vai kuinka jättäydyt pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaatko vai kuinka jättäydyt pois?

Aika usein käy niin, että nämä tyypit suuttuu tai loukkaantuu, jos eivät saa haluamaansa ja sitä kautta homma kuivuu kasaan. Toisaalta en itsekään heihin luonnollisesti ole aloitteellisesti yhteydessä. Sen olen jo oppinut, että jos varhaisessa vaiheessa selviää toisen puheista, että kaikissa entisissä kavereissa on vikaa esim. eivät pidä yhteyttä, auta jnejne., niin osaan jo lopettaa alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän