Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi olla nikkaroija ja omilla käsillä tekijä silloinkin, kun nainen itse ei ole?

Vierailija
22.02.2021 |

En ymmärrä siis näitä mielipiteitä "miehekkäästä miehestä".
Ja olen siis nainen!

Vai oletko siis naisena itse kädentaitaja, minkä vuoksi odotat, että miehelläkin "pysyy työkalu kädessä"?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin opetella rakentamaan taloa, huoltamaan autoa niin ja miksei toki käsittelemään työkaluja. En vaan koe tarvetta. Mies tykkää puuhastella "miehisten" asioiden äärellä.

Vierailija
22/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. En ole koskaan arvostanut nikkarointia parinvalintaan vaikuttavana taitona. Kodin korjaukset ja huonekalujen koonnit teen itse, ja jos tulee vaikeampi homma eteen, palkkaan ammattilaisen. Miksi olettaisin että mies osaisi yhtään sen enempää? Jos taas on kyse siitä että mies ei osaa vaihtaa hehkulamppua, on parinvalintaan vaikuttava tekijä ihan muu kuin se nikkaroinnin puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omistaa 50-luvun okt:n, niin on vain ihan pakko tehdä itse, vaikka kuinka olisi rahaa työntää tekijöiden taskuun. Mitään osaamaton mieheni on vaihtanut mm. alajuoksut ulkorakennukseen, sekä nikkaroinut rantasaunan pukuhuoneeseen penkit ja hyllyt. Järki ja youtube riittää jo pitkälle.

En minäkään mitään osannut ennen kuin aloin tekemään vain. 

Vierailija
24/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä pesänrakennustaitoinen mies on erittäin eroottinen... 💦

Vierailija
25/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vuosi 2021, naiset saavat itse rakentaa talonsa.

Sitä varten meillä on firmat jotka toimittaa valmiita talopaketteja ja raksa ammattilaisia. Mun tarvii vain maksaa.

Vahva ja itsenäinen nainen joka on riippuvainen miehistä. Asia selvä.

Vierailija
26/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on mielestään jumalan lahjoja vastakkaiselle sukupuolelle ja itseltä ei siksi tarvitse vaatia mitään, mutta toisen osapuolen vaatimuslista on toki pitkä.

Ja siltikin jokainen saa valita kumppaninsa ihan millä perusteella haluaa, vaikkapa sitten kädentaitojen.

Vierailija
27/27 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vuosi 2021, naiset saavat itse rakentaa talonsa.

Sitä varten meillä on firmat jotka toimittaa valmiita talopaketteja ja raksa ammattilaisia. Mun tarvii vain maksaa.

Vahva ja itsenäinen nainen joka on riippuvainen miehistä. Asia selvä.

Voin tietenkin pyytää raksalle pelkkiä naisia. Sunko mielestä talo rakennetaan sukupuolielimillä? Oletan saavani alan ammattilaiset tekemään taloa oli he mitä sukupuolta tahansa. Homotkin saa tulla mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan