Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miten vietit talvilomaa vuosi sitten?

Vierailija
22.02.2021 |

Tai jos ei tarkalleen vuosi sitten, niin sitä seuraavilla viikoilla kuitenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en ollut lomalla vaan töissä, jossa asiakkaat kehuivat palanneensa juuri Keski-Euroopasta laskettelemasta ja suuntaavansa seuraavaksi Leville/Rukalle tmv. Aika hurjaa muistella tätä jälkikäteen.

Vierailija
2/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti vietin. Ulkoillen ja lukien. Kuten tänäkin vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylähotellissa pari yötä koko perheellä.

Vaikea kuvitella enää.

Vierailija
4/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli talviloma maaliskuun vika viikko. Silloin oli koronahommelit jo alkaneet. Sopivasti sain vielä flunssan.

Vierailija
5/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin helmikuun alkupuolella pohjoisessa hiihtämässä. Alunperin loma piti olla vasta maaliskuun puolivälissä, mutta sitä piti aikaistaa itsestäni riippumattomista syistä. Onneksi, näin jälkikäteen ajatellen, alkuperäisenä ajankohtana ei enää olisi voinut lähteä.

Vierailija
6/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kuten nytkin. Kotona, ulkoillen ja lepäillen.

Siitä pari viikkoa niin muutos oli suuri, kun siirryttiin etätöihin. Työkaverin puolesta vähän hirvitti, kun oli käynyt Keski-Euroopassa.

Vierailija
7/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhusta kankeana ja ahdistuneena, kun tiesin, että seuraavalla viikolla alkaa uusi työ. No korona senkin työn sitten lopulta vei...

Vierailija
8/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kotona lasten kanssa, ulkoiltiin jne. Muistaakseni Italian tilanne yms. kärjistyi uusimaalaisten lomaviikon aikana, joten me ehdittiin sitten seuraavalle viikolle laittaa omat suunnitelmat uusiksi.

Vierailija
9/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapset olivat appivanhempien kanssa mökillä, itse olin ”töissä” eli pidin todellisuudessa ylityövapaita ja vietin laatuaikaa rakastajattareni kanssa Helsingissä hotellissa. Kiihkeää seksiä, hyvää ruokaa, kulttuuria, konsertteja.

Vierailija
10/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt talvilomani yleensä vuodenvaihteessa. Vuosi sitten olin Funchalissa. Tänä vuonna piti mennä Kanarialle, mutta molemmat yritykset peruuntuivat. Säästän sitten loman ensi syksyyn ja lähden johonkin, mihin sattuu pääsemään.

Vierailija
11/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset tulivat muutamaksi päiväksi kotiin. Sen jälkeen lähdettiin miehen kanssa hotellilomalle. Sama kaava tänä vuonna.

Vierailija
12/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin 3-v häämatkalla helmi-maaliskuun vaihteessa. Naimisissa tosin oltiin oltu jo 12 vuotta ;). Sain sieltä kummallisen taudin, haju- ja makuaisti meni totaalisesti muutamaksi päiväksi ja päänsärky ei taittunut millään lääkkeellä. Mutta ei testattu, koska emme olleet matkustaneet riskialueella... 

Vierailija
13/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilomalaskettelureissu olisi ollut maaliskuun lopulla. Lennot peruttiin.

Nyt on siis menty jo lähes kaksi vuotta ilman loma- (tai muitakaan) reissuja. Alkaa vähitellen ahdistamaan kotona märehtiminen.

Vierailija
14/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ja yhden hänen kaverinsa kanssa tehtiin ruotsinristeily. Oli ihanaa seurata kuinka innoissansa hänen kaverinsa oli kaikesta laivalla, ei ollut koskaan ennen käynyt.

Vierailija
15/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviloma taisi olla heinäkuun alussa viime vuonna. Kesäloma alkoi nätisti suoraan siihen perään.  

Vierailija
16/16 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään talvilomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi