Turun paras sushiravintola?
Ja mieluiten buffa. Olen käynyt kobessa ja Skanssin luckiefunsissa. Kobe on kiva kun siellä on erilainen ja laaja buffetmenu. Mut olisi kiva löytää joku uusi paikka, joten suositelkaa omia lemppareita?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Korona, tiäks?
En, missä tälläinen sijaitsee?
Buffa nyt vain ei ole nyvä sushiravintola.
Oikeasti hyvä sushiravintola ei ole mikään buffetti.
⬆️ mä tykkään kun voi itse valita ja maistella mitä syö ja löytää vaikka jotain uusia lemppareita. Oma lemppari tällä hetkellä on haiku sushi, harmi ettei sitä löydy Turusta.
Mutta saa toki suositella jotain muitakin kuin buffia
Vierailija kirjoitti:
Itsudemo, löytyy myös buffa 😊
Millainen mesta tä on?
Kauppahallin Kado on heittämällä paras. Ja niiden Miso-keitto on niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kauppahallin Kado on heittämällä paras. Ja niiden Miso-keitto on niin hyvää.
Kiitos vinkistä :)
-ap
Buffet ei välttämättä ole mikään gourmet-paikka, mutta ajaa varsin hyvin asiansa sellaisissa tapauksissa, ettei ole halukas maksamaan useampaa kymppiä ruokailustaan. Kategorisesti buffet ei myöskään tarkoita automaattisesti huonoa ruokaa, vaan myös sushibuffet voi olla hyvä. Snobit pitäkööt turpansa kiinni, jos kerran hyvätasoisen buffetin perään kysellään.
Prisman sushitiski lienee turu paras.
Länsikeskuksen ciymarketista haet lootaan mität haluat.
On paras.
Vierailija kirjoitti:
Buffet ei välttämättä ole mikään gourmet-paikka, mutta ajaa varsin hyvin asiansa sellaisissa tapauksissa, ettei ole halukas maksamaan useampaa kymppiä ruokailustaan. Kategorisesti buffet ei myöskään tarkoita automaattisesti huonoa ruokaa, vaan myös sushibuffet voi olla hyvä. Snobit pitäkööt turpansa kiinni, jos kerran hyvätasoisen buffetin perään kysellään.
Aamen! En ollut missään vaiheessa hakemassakaan gourmeta! Enkä mielestäni sanonut että tarvii olla mikään hifistelymesta! Buffet on silloin hyvä vaihtoehto, kun on vasta löytänyt sushit ja haluaa maistella eri vaihtoehtoja. Ja mulla ei oo mitään lempparia, eli en halua ostaa tyyliin 8kpl ja maksaa siitä sen 13€
-ap
Muakin kiinnostaisi tietää millainen on itsudemo?
Turun Hansan Itsudemossa tuli käytyä viime viikonloppuna. Perus ok sushit, mutta kokemuksen pilasi vedellä laimennettu soijakastike, joka ei tuonut tarvittavaa suolaista potkua. Myös wasabitahna oli juoksevaa ja laimeahkoa. Lisäksi se vihreä leväjuttu oli jatkettu kaalilla tms. ns. "salaatiksi". Tuli olo että koitetaan säästää väärässä paikassa. En valitettavasti voi suositella kyseistä paikkaa tämän kokemuksen perusteella. Turun parhaat tähän mennessä olleet Kobe sushi ja Sushi hot.
Korona, tiäks?