Mikä on oma pohjanoteerauksenne..
Kommentit (30)
Olin sammunut oman rapun eteen kuset housuissa ja heräsin putkasta.
Oksensin miehen koko kämpän baari-illan jälkeen..
Aamulla vähän hävetti...
Terv. Nainen 35v
Mä olen kämmäillyt niin paljon, että vaikea sanoa mikä noloudessaan voittaisi toisen.
Pyörryin koulussa kesken tunnin ja pissasin housuuni. Ei ollut edes mikään pieni pissa vaan iso.
Myin itseäni 50 eurolla lihavalle miehelle
Housuun paskaaminen julkisella paikalla
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Myin itseäni 50 eurolla lihavalle miehelle
Eihän tässä muuta noloa ole, kuin tuo hinta...
🇺🇦🇮🇱
Haukuin päissäni kerran nuorena erään miehen vehjettä yksitoistasenttiseksi. Oikea mitta oli 9cm.
Hameen helma oli jäänyt sukkisten sisään vessasta poistuessa, enkä huomannut heti asiaa. Vasta viiden minuutin päästä joku huomautti asiasta.
Tapailukumppani jätti, laitoin ties mitä typeriä ja katkeria viestejä hänen peräänsä.
Sen verran tosin puolustan itseäni että ei jättänyt kovin kivalla tavalla. Moni muu olisi sanonut varmasti vielä pahemminkin.
Menin n. 25 vuotiaana sokkotreffeille. Vastapuoli oli n. 75 vuotias mummo.
Ei siinä mitään, mutta en kuulemma ollut sen tyyliä.
Mun pohjanoteeraus oli muutto takaisin syntymäkaupunkiini.
Pohjanoteeraukseni on nykyinen elämäntilanteeni.
päädyin huonoon suhteeseen kun en jaksanut enää olla yksin.
alkoholin vaikutuksen alaisena tullut tehtyä noloja juttuja. ei tee edes mieli kaivaa muistoja esille...
Olen mäkin pannut kännissä jonkun random miehen kanssa baarin vessassa nuorena. Paljaalla!
🇺🇦🇮🇱
Löytyyhän näitä kömmähdyksiä. Olin teatterissa ja joku oli vessassa heittänyt paperin ohi pytyn ja tietenkin kuljetin tätä mukanani n. 100 metriä. Oksentaminen julkisessa kulkuvälineessä ja muuta eleganttia.