Nainen, kerro joku esimerkki jostain mukavasta mitä mies on sinulle sanonut?
Yritän pitkän suhteen jälkeen opetella taas sinkuksi ja niin ruosteessa deittailun suhteen olen, että pienikin apu olisi tarpeen?
Kommentit (11)
Riippuu naisesta. Minä olen aina tykännyt kun on (aiheesta) kehuttu hyväksi ns. perinteisissä miesten töissä.
Ulkonäön kehuminen, jos oikeasti tarkoittaa sanomaansa. Yleensä aika helppo huomata onko kehu aito vai ei. Ja tietysti se pitää osata tehdä asiallisesti, "hyvä perse"-kommentit eivät koskaan lämmitä.
Jos kehut ulkonäköä, niin sano jotain tosi kivaa eikä himmailua taikka sellaista, missä pyrit mahdollisimman tarkkaan totuuteen omasta mielestäsi ja jossa et halua sanoa ylisanoja ja sanotkin laimeasti kritiikkitason läpi sanomasi. Uskoisin että tämä on jopa yleistä kulttuurissamme, jossa liikaa painotetaan järjen ja vakavuuden ja autistisen meiningin linjaa.
Havainnollistetaan.
Joten, sano naiselle että tämä on Kaunis jos hän on sinusta viehättävä. Älä sano Ihan Nätti taikka Aika Nätti. Jos nainen on tosi kaunis sinusta, sano niin. Pointti siinä että älä laimenna sanomaasi, mieluummin ylöspäin mennään kuin alaspäin.
Sano naiselle josta olet kiinnostunut joka tapauksessa jotain mukavaa, äläkä jätä sitä vain yhteen kertaan. Se on linja. Optimaalisessa suhteessa kummatkin huomioivat toisensa ja hellyyttä ja välittämistä viestitään päivittäin. On erittäin tärkeää, miten viestitään ja mitä tunnelmaa on, liima millä pidetään toisiaan rakkaudessa ei ole tehty hiljaisuudesta ja tylyydestä tai kritiikin linjasta. Rakkaus on lämpöä.
Tuntematon nuori mies kaupan hedelmävaa'an luona kehui hajuvettäni, "mmm, todella hyvä tuoksu", tjs. Se oli vain ohimenevä tilanne, mutta kohotti mielialaani ihmeen paljon.
Älä kehu väkisin. Älä ole valheellinen tai imelä. Sano vain asioita joita tarkoitat. Kehon kehuminen ei ole sopivaa ennen kuin jonkinlainen suhde on jo olemassa tai selvästi kehittymässä. Vältä kliseitä kuten kauniit silmät. Jos etsit oikeaa suhdetta, niin kannattaa saada nainen tuntemaan itsensä ihmiseksi. Sano, että hänellä on kiinnostavia harrastuksia, hyvä maku, hänen kanssaan on hauskaa keskustella jne.
Sulla on kauniit kasvot, tykkään sun pitkistä hiuksista, oot ihanaa seuraa, sun kanssa on tosi helppo olla... mutta täytyy oikeasti tarkoittaa, mitä sanoo. Kyllä eron huomaa.
Tapasin fwb:täni pitkästä aikaa. Hän ei koskaan kehunut mua mistään mutta kesken yhdynnän sanoi ”miten sä kuulostatki nyt noin ihanalta” kun voihkin :)
Yksi mies joka oli konservatiivisen oloinen pukutyyppi sanoi treffeillä aikoinaan että olen hiomaton timantti. No onneksi ei päässyt hiomaan.
On sanottu mielenkiintoiseksi ja kauniiksi.
Mutta en ole paljoa ollut deittimaailmassa. En usko että olen yleiseen makuun.
(Ja olen myös itse sanonut miehille jotain mukavaa. En kuulu naisiin, jotka eivät ymmärrä miestenkin kaipaavan hyvää. )
AP kiittää kaikkia . :) Näitä ajatuksianne yritän nyt upottaa selkäytimeeni.
Jos oot hyvännäköinen ja kuuma, voit sanoa naiselle mitä vaan ja hän pitää sitä ihquna.