Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jalkapallon potkiminen taloyhtiön seinään normaalia asumisen ääntä?

Vierailija
20.02.2021 |

Puurakenteinen rivitalo kyseessä, tuntuu siltä että taulut tippuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutin naapurihässäkän lapsena potkimalla palloa talon seinään, mistä krapulainen asukki vittuuntui ja tuli ärisemään. Sanoin asiasta kotona, niin iskä kävi juttelemassa naapurille lämpöisesti.

Vierailija
2/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itsekkin potkin lapsena jalkapalloa ja pelasin tennistä kuviteltua vastustajaa vastaan taloyhtiön seinään. Olin täysin normaali asuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos yöllä potkii niin ei.

Vierailija
4/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei, osakas ei omista taloyhtiön ulkoseiniä sekä rakenteita. Taloyhtiön järjestyssäännöissä lienee myös leikkipaikat ilmoitettu, jossa voi temmeltää jos oma rivitalopiha ei riitä.

Vierailija
5/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aiheutin naapurihässäkän lapsena potkimalla palloa talon seinään, mistä krapulainen asukki vittuuntui ja tuli ärisemään. Sanoin asiasta kotona, niin iskä kävi juttelemassa naapurille lämpöisesti.

Juuri tuommoisissa voi tulla pahasti nokkaan,  juppohullu siellä tulee ovelle valmiit  aggret kovilla .

Ne nimittäin voi käyttää kättä pidempää,ja  tilastoissa ainakin usein käyttävät.

mutta en suosittele kenenkään seinään pallon  potkimista.

Vierailija
7/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kyse äänestä vaan jäljistä ja vaurioista, mitä potkiminen seinään aiheuttaa. Ehdottomasti kiellettyä.

Vierailija
8/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että näiden lapsien vanhemmilla olisi edes jotain tilannetajua?

Vierailija
9/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia asumista jos seinän takana on asunto ja varsinkin jos ikkunoita on lähellä.  Kyllä se on siinä asuvan oikeus puhkaista pall pois tai sitten on oikeus myös naapureiden hakata nyrkillä toisen oveen 10 tuntia päivässä. sama ääni siintä lähtee.  Oikeastaan taloyhtiö voisi laitaa kieltomerkkejä siihen missä ei voi pelta palloa ja rakentaa vaikka puuseinän taloyhtiön leikkipaikalle. 

Vierailija
10/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti löytyy joku pallokenttä ainakin kilometrin säteeltä. Läski lapsesi kävelee sinne itse.

Vierailija
11/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus muinoin koira hoiteli pallot kun nurkalle joku ne jätti. :O)

Vierailija
12/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäinen möly!!!!!!!

Vierailija
13/13 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omena putosi heikkoklahjaise perheen puusta myös lapsen päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä