Miksi tämä keskustelu poistettiin?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt tätä 100 kertaa päivässä?
Veikkaisin siksi koska keskusteluita poistetaan niin paljon.
Yleensä "poistettu" keskustelubei ole edes poistettu vaan jäänyt jalkoihin.
Kohta poistetaan tämäkin. Itelle kävi niin kun yritin kysyä miksi poistettiin keskustelua. Tuntuu ettei mistään saa täällä keskustella vaikka ei ketään loukkaisi.
Mä puolestaan jäin kaipaamaan ketjua missä oli kesän kaipuusta ja mökiltakin kuva. Ei löydy enää mistään . :(
"Onko aviomiehellä oikeus seksiin" poistettiin. Ei ollut mitenkään epäasiallista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
"Onko aviomiehellä oikeus seksiin" poistettiin. Ei ollut mitenkään epäasiallista keskustelua.
Suosittelen, että kysyt Seksipalstalla.
mode on juonut eilen liikaa känkkäränkkäviinaa ja nyt on paha olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että kysyt Seksipalstalla.
En ollut sen aloittaja, mutta kysellään täällä jatkuvasti nimistäkin, vaikka täällä on nimet-osiokin.
koska ketään ei kiinnosta kirjoitti:
Eiköhän jokainen osaa käyttää sivuhistoriaa
Olen saanut monia epäasiallisia keskusteluja poistetuksi ilmoittamalla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sttnan krrpä!
Vierailija kirjoitti:
koska ketään ei kiinnosta kirjoitti:
Eiköhän jokainen osaa käyttää sivuhistoriaa
EI osaa! Täällä on monesti väitetty jonkin ketjun poistuneen, vaikka se on vain pudonnut seuraavalle sivulle.
Minun kommenttejani kyttää joku modeista niin herkkähipiäisen tiiviisti, että poistaa nitä saman tien, kun olen ne kirjoittanut. Ilmeisesti IP-osoitteeni perusteella. Eilen lähti humoristiseksi tarkoitettu kommenttini ketjusta Puhutaan savoa! Siis kommentti, joka ei liittynyt mihinkään sellaiseen, jonka vuoksi se olisi pitänyt poistaa. Hieman aiemmin poistui kolme ketjua siten, että kun yritin lähettää kommenttini, näyttöön tuli ilmoitus Keskustelua ei voida näyttää. Sitä aikaisemmin kaksi täysin asiallista kommenttiani johti ketjun poistamiseen, vaikka kommentit olivat täysin asiallisia, mutta palstan agendan vastaisia.
Ilmeisesti kyseisellä moderaattorilla on IP-osoitteeni kestomuistissa, koska olen viimeksi käynyt palstalla tammikuun alussa. Terveisiä vain sinne ruudun toiselle puolelle. Neuvosto.liitossa olisit jo saanut kunniamerkin sankarillisesta toiminnastasi isoveljen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Moni on saanut poistetuksi asiallisia keskusteluja ilmoittamalla niistä. Moderointi on täysin asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Minun kommenttejani kyttää joku modeista niin herkkähipiäisen tiiviisti, että poistaa nitä saman tien, kun olen ne kirjoittanut. Ilmeisesti IP-osoitteeni perusteella. Eilen lähti humoristiseksi tarkoitettu kommenttini ketjusta Puhutaan savoa! Siis kommentti, joka ei liittynyt mihinkään sellaiseen, jonka vuoksi se olisi pitänyt poistaa. Hieman aiemmin poistui kolme ketjua siten, että kun yritin lähettää kommenttini, näyttöön tuli ilmoitus Keskustelua ei voida näyttää. Sitä aikaisemmin kaksi täysin asiallista kommenttiani johti ketjun poistamiseen, vaikka kommentit olivat täysin asiallisia, mutta palstan agendan vastaisia.
Ilmeisesti kyseisellä moderaattorilla on IP-osoitteeni kestomuistissa, koska olen viimeksi käynyt palstalla tammikuun alussa. Terveisiä vain sinne ruudun toiselle puolelle. Neuvosto.liitossa olisit jo saanut kunniamerkin sankarillisesta toiminnastasi isoveljen hyväksi.
Suosittelen VPN:n käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on saanut poistetuksi asiallisia keskusteluja ilmoittamalla niistä. Moderointi on täysin asiatonta.
Asiaton moderointi on asiatonta käytöstä ja siten sääntöjen vastaista.
Moderoijien päätökset ovat salaisia. Salassapitoaika on 25 vuotta. Se jälkeen voi anella tietoja miksi ketju poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Moderoijien päätökset ovat salaisia. Salassapitoaika on 25 vuotta. Se jälkeen voi anella tietoja miksi ketju poistettiin.
Hyvin ne voi arvata. On nähty.
Miksi kysyt tätä 100 kertaa päivässä?