Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä keskustelu poistettiin?

Vierailija
20.02.2021 |

Miksi?!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä 100 kertaa päivässä?

Vierailija
2/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tätä 100 kertaa päivässä?

Veikkaisin siksi koska keskusteluita poistetaan niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä "poistettu" keskustelubei ole edes poistettu vaan jäänyt jalkoihin.

Vierailija
4/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta poistetaan tämäkin. Itelle kävi niin kun yritin kysyä miksi poistettiin keskustelua. Tuntuu ettei mistään saa täällä keskustella vaikka ei ketään loukkaisi.

Vierailija
5/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan jäin kaipaamaan ketjua missä oli kesän kaipuusta ja mökiltakin kuva.  Ei löydy enää mistään . :(

Vierailija
6/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko aviomiehellä oikeus seksiin" poistettiin. Ei ollut mitenkään epäasiallista keskustelua.

Vierailija
7/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko aviomiehellä oikeus seksiin" poistettiin. Ei ollut mitenkään epäasiallista keskustelua.

Suosittelen, että kysyt Seksipalstalla. 

Vierailija
8/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mode on juonut eilen liikaa känkkäränkkäviinaa ja nyt on paha olla

Vierailija
9/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että kysyt Seksipalstalla. 

En ollut sen aloittaja, mutta kysellään täällä jatkuvasti nimistäkin, vaikka täällä on nimet-osiokin.

Vierailija
10/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ketään ei kiinnosta kirjoitti:

Eiköhän jokainen osaa käyttää sivuhistoriaa

Vierailija
11/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monia epäasiallisia keskusteluja poistetuksi ilmoittamalla niitä.

Vierailija
12/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sttnan krrpä!

Vierailija
13/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska ketään ei kiinnosta kirjoitti:

Eiköhän jokainen osaa käyttää sivuhistoriaa

EI osaa! Täällä on monesti väitetty jonkin ketjun poistuneen, vaikka se on vain pudonnut seuraavalle sivulle.

Vierailija
14/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kommenttejani kyttää joku modeista niin herkkähipiäisen tiiviisti, että poistaa nitä saman tien, kun olen ne kirjoittanut. Ilmeisesti IP-osoitteeni perusteella. Eilen lähti humoristiseksi tarkoitettu kommenttini ketjusta Puhutaan savoa! Siis kommentti, joka ei liittynyt mihinkään sellaiseen, jonka vuoksi se olisi pitänyt poistaa. Hieman aiemmin poistui kolme ketjua siten, että kun yritin lähettää kommenttini, näyttöön tuli ilmoitus Keskustelua ei voida näyttää. Sitä aikaisemmin kaksi täysin asiallista kommenttiani johti ketjun poistamiseen, vaikka kommentit olivat täysin asiallisia, mutta palstan agendan vastaisia. 

Ilmeisesti kyseisellä moderaattorilla on IP-osoitteeni kestomuistissa, koska olen viimeksi käynyt palstalla tammikuun alussa. Terveisiä vain sinne ruudun toiselle puolelle. Neuvosto.liitossa olisit jo saanut kunniamerkin sankarillisesta toiminnastasi isoveljen hyväksi.

Vierailija
15/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on saanut poistetuksi asiallisia keskusteluja ilmoittamalla niistä. Moderointi on täysin asiatonta.

Vierailija
16/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kommenttejani kyttää joku modeista niin herkkähipiäisen tiiviisti, että poistaa nitä saman tien, kun olen ne kirjoittanut. Ilmeisesti IP-osoitteeni perusteella. Eilen lähti humoristiseksi tarkoitettu kommenttini ketjusta Puhutaan savoa! Siis kommentti, joka ei liittynyt mihinkään sellaiseen, jonka vuoksi se olisi pitänyt poistaa. Hieman aiemmin poistui kolme ketjua siten, että kun yritin lähettää kommenttini, näyttöön tuli ilmoitus Keskustelua ei voida näyttää. Sitä aikaisemmin kaksi täysin asiallista kommenttiani johti ketjun poistamiseen, vaikka kommentit olivat täysin asiallisia, mutta palstan agendan vastaisia. 

Ilmeisesti kyseisellä moderaattorilla on IP-osoitteeni kestomuistissa, koska olen viimeksi käynyt palstalla tammikuun alussa. Terveisiä vain sinne ruudun toiselle puolelle. Neuvosto.liitossa olisit jo saanut kunniamerkin sankarillisesta toiminnastasi isoveljen hyväksi.

Suosittelen VPN:n käyttöä.

Vierailija
17/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on saanut poistetuksi asiallisia keskusteluja ilmoittamalla niistä. Moderointi on täysin asiatonta.

Asiaton moderointi on asiatonta käytöstä ja siten sääntöjen vastaista.

Vierailija
18/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderoijien päätökset ovat salaisia. Salassapitoaika on 25 vuotta. Se jälkeen voi anella tietoja miksi ketju poistettiin.

Vierailija
19/19 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderoijien päätökset ovat salaisia. Salassapitoaika on 25 vuotta. Se jälkeen voi anella tietoja miksi ketju poistettiin.

Hyvin ne voi arvata. On nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän