Baarit on nyt jo suljettava!
2% koronatartunnoista on jäljitetty baariin nyt jo kiinni ne! Ajatelkaapa mikä katastrofi tulee kun Rauman telakan 200 itä-eurooppalaista koronapositiivista telakkatyläistä lähtee nyt viikonloppuna naisen ja viinan himoissaan kapakoihin..tauti leviää kuin kulovalkea paitsi Raumalle niin Poriin ja Turkuunkin asti! Kyllä nyt pitäisi baarit jo sulkea!
Kommentit (47)
Vasta hiihtolomien jälkeen, stadilaisten pitää päästä ryyppäämään ja levittämään koronaa lappiin hiihtoloma.
Mikä normaalia ihmistä noihin baareihin vetää, jotenkin sälittävää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
2%?
Luulin että paljon enemmän. Eilen olin baarissa, tänään taas pakko mennä jos menevät vaikka pian oikeasti kokonaan kiinni.
Kyllä, 2% koronatartunnoista 8n jäljitetty baareihin.
Mäkin olen menossa tänään. En muuten, mutta kun ei tässä pääse edes leffaan niin mennään sitten baariin. Yksin menen ja yksille, en osaa pitää riskinä. Suurempi riski olisi työpaikan taukohuoneessa lounastunnilla, siellä en olekaan käynyt vuoteen vaan syön eväät omassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2%?
Luulin että paljon enemmän. Eilen olin baarissa, tänään taas pakko mennä jos menevät vaikka pian oikeasti kokonaan kiinni.
Mäkin olen menossa tänään. En muuten, mutta kun ei tässä pääse edes leffaan niin mennään sitten baariin. Yksin menen ja yksille, en osaa pitää riskinä. Suurempi riski olisi työpaikan taukohuoneessa lounastunnilla, siellä en olekaan käynyt vuoteen vaan syön eväät omassa huoneessa.
No niin, tosiaan huomattavasti vähemmän kuin luulin. Ei siis ole mitään syytä sulkea baareja. Tänään lähtee taas, kippis sulle ja hauskaa iltaa! :)
No ei ainakaan v*ittun tänään kun isot juhlat ja ryyppäjäiset.
Vierailija kirjoitti:
Kiva näin yksinasuvana nähdä ihmisiä. Elokuviin tai teatteriin ei pääse. Ja kyllä mä vaan tykkään siitä ilmapiiristä, puheensorinaa, naurua, iloisia ihmisiä. Viihdyn oikein hyvin. En myöskään tiedä ketään joka olisi löytänyt kumppania muualta kuin baarista tai festareilta, olen nelikymppinen korkeakoulutettu nainen ja kaveripiiri aika samanlaista. Eikun yhden tinderpariskunnan tiedän! Hekin kyllä käyvät välillä baarissa. Alkoholia en juo kotona koskaan, siinä en näe mitään järkeä. Ravintolassa viiniä ruuan kanssa tai sitten pari siideriä baarissa,muuten en alkoa käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vasta hiihtolomien jälkeen, stadilaisten pitää päästä ryyppäämään ja levittämään koronaa lappiin hiihtoloma.
Joo, ei hiihtolomilla vielä kiinni! Mä menen Lappiin vasta parin viikon päästä, antaa lapsiperheiden rellestää nyt. Silloin parin viikon päästä on pohjoisessa virallinen hiihtoloma, katsotaan onko kuhinaa kapakoissa vai pysyvätkö pohjoisen asukkaat itse himassa youtubea katsellen. No, laskettelu on pääroolissa mutta kyllä me nyt kerran baariin mennään!
Hei ne telakkatyöntekijät on määrätty karanteeniin, ei ne varmasti lähde mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2%?
No niin, tosiaan huomattavasti vähemmän kuin luulin. Ei siis ole mitään syytä sulkea baareja. Tänään lähtee taas, kippis sulle ja hauskaa iltaa! :)
Minä myös! Viime viikonloppuna kävin lähibaarissa, nyt taidan suunnata Kallioon! Vähän jotain kivaa tähän korona-ankeuteen! Kippis!
Vierailija kirjoitti:
2%?
Mulla vähän sama että käyn nyt varmuuden vuoksi. Maaliskuussa jos menevät kiinni ja,Suomen kesässä terassikelit on epävarmoja niin helposti menee sitten pari kk näkemättä ketään ihmistä jos ei nyt aktivoidu liikkeelle.
Vai on nyt Baarit suljettava?
3% koronatartunnoista Suomessa on Ulkomailta, ja vaivaiset 1% näistä aiheutti jatkotartuntoja.
Itsekkäitä koronapässejä, ja myös lampaita ovat nämä tutkijat, ja lääkärit, kuten
Lasse Lehtonen, Tuomas Aivio, Eeva Ruotsalainen, Voipio Pukki, Kiuru, ja niin edelleen.
Koronan leviämistä ei voi lopettaa. Edes rokote ei sitä lopeta, koska rokote ei anna 100% suojaa, ja sekin suoja mikä siitä sitten on saatu laskee jo vuoden kuluessa vielä paljon alemmaksi, niin että pitäisi rokottaa taas uudelleen..
Uusi Seelanti joutuukin jatkossa, mikäli haluaa linjansa pitää vaatimaan Sekä rokotteen, että testit ja karanteenit jokaiselta maahan saapuvalta, ja aina kun löytyy korona, niin koko kaupunki kiinni, kuten on tehty tähänkin asti. Rokote ei Uutta Seelantia tältä pelasta.
Lisäksi nämä itsekkäät pässit, ja lampaansa, tutkijat ja lääkärit joukkoineen ovat rahastaneet ihmiset, samalla kun pässit kieltäytyivät testaamasta jokaista laitostaan niin, että korona ei sinne olisi levinnyt. He suorastaan kieltäytyivät päivittäisistä testauksista. Siksi on pässien lammastarhoissa, eli Sairaaloissa ja hoitokodeissa eniten koronaan kuolleiksi tilastoituja.
-HUS alueen geriatriset osastot
-Jyväskylän kaupunginsairaala
-Tays Syöpäosasto
-Espoo geriatrinen osasto
-Tampere Rauhanniemen sairaala
- Lauttasaari hoivakoti
- Nutukkaan hoitokoti Sodankylä
- Kauhujen sairaala Italiassa
- Kymmenet ja sadat sairaalat New Yorkissa
Kymmenet hoitokodit, ja sairaalaosastot Yksin helsingissä kaikkiaan 79 epidemiaa eri hoitokodeissa. Miljoonat maailmalla.
VANGITKAA IHMISET, ja heittäkää vankilaan, jotka eivät suostu pakkotestauksiin.. maiden rajoilla?
Lammas, kuuletko? Pässi kuunteletko?
Älä vain testaa sitä sairaala- ja hoitokotihenkilökuntaa, VANGITSE ja PAMPUTA sensijaan ihmiset kaduilla? Maitten rajoilla.
Tiesitkö, että vainaiset 3% Suomenkin tartunnoista oli viimeisen THL raportin mukaan ulkomailta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva näin yksinasuvana nähdä ihmisiä. Elokuviin tai teatteriin ei pääse. Ja kyllä mä vaan tykkään siitä ilmapiiristä, puheensorinaa, naurua, iloisia ihmisiä. Viihdyn oikein hyvin. En myöskään tiedä ketään joka olisi löytänyt kumppania muualta kuin baarista tai festareilta, olen nelikymppinen korkeakoulutettu nainen ja kaveripiiri aika samanlaista. Eikun yhden tinderpariskunnan tiedän! Hekin kyllä käyvät välillä baarissa. Alkoholia en juo kotona koskaan, siinä en näe mitään järkeä. Ravintolassa viiniä ruuan kanssa tai sitten pari siideriä baarissa,muuten en alkoa käytä.
Nelikymppinen korkeakoulutettu ja yksinelävä ja kaveripiirikin samanlaista. Pitää olla luonnevikainen jos tuossa iässä on vielä yksinelävänä sinkkuna pysynyt.
Olin 24v kun löysin elämäni kumppanin ja vieläkin 55v ollaan yhdessä ja koko loppuelämä sillä ei meitä erilleen voi enää saada kun yhteen ollaan kasvettu. Nuorena kaveri piiri oli vielä tärkeää yhteisöä mutta vanhemmiten viihdytään ihan vain keskenämme jo eikä kaivata muuta. Joihinkin työkavereihin on jäänyt yhteys ja silloin tällöin vaihdellaan kuulumisia.
En voi tajuta jos nelikymppiseen asti ei ole vielä elämänkumppania löytänyt vaan elää niin kuin ikuista nuoruutta baareissa ja festareilla. Eikö niihin jo ala kyllästymäänkin.
Markku Mäkijärvi, ja Lasse Lehtonen ottivat ravintolat hampaisiinsa, jotta ihmiset kiinnittäisivät huomion muualle sairaalaosastojen ja muista vastaavista tartunnoista.
Kuka idiootti kuvittelee, että Markku Mäkijärvi tai Lasse Lehtonen välittäisi muiden kakaroista jotenkin enemmän kuin omistaan. Lassella, Mäkijärvellä, ja Ruotsalaisella on 200 000 € vuositulot, ja muiden ankeuttaminen vain lisää niitä koko ajan. Ja sananvaltaa, josta nämä haluavat pitää kiinni.
On viisainta sanoa, että sairaaloissa ja hoitokodeissa ei ole ollutkaan mitään ongelmia, mutta ongelmat ovatkin muualla.
Onko Markku Mäkijärvi, Lasse Lehtonen, tai Eeva Ruotsalainen muka Pässi tai Lammas?
Onko?
Rupea itse potilaaksi, tai lääkäriksi, niin pääset samaan lampolaan Markku Mäkijärven, Lasse Lehtosen, ja Eeva Ruotsalaisen kanssa. He pitävät huolta lampaistaan ja pässeistään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän baareissa käykkään kuin yksinäisiä ressukoita pääasiassa. Joilla on jokin luonnevika estämässä parisuhteen löytämistä. Niin baari on toinen olohuone missä ei ihan yksin tarvitse olla vaan on samanhenkistä seuraa. Jos jäisin leskeksi niin minäkin luultavasti kävisin baareissa aina silloin tällöin. Tahattomasti yksin jäädessäni lyöttäytyisin baariin kerran tai pari kuukaudessa. Leskenä minulla olisi varaa ajella taksillakin jonkin verran.
Mikä pakko sun on mentävä baariin. Vittumitä holhousta taas.
40% tartunnoista tulee kotona.
Baarissa on huomattavasti turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
40% tartunnoista tulee kotona.
Baarissa on huomattavasti turvallisempaa.
Niimpä, kun tuodaan baarista kotiin ne tartunnat.
Mistä ne tartunnat tuodaan kotiin sillä eihän niitä muuten tule kotona :)
Missään ei ole turvallista oleilla ahtaissa tiloissa pitkäaikaisesti ja varsinkaan ilman maskia. Juoda ei pysty maskin kanssa.
Kodit on suljettava ja ovet sinetöitävä!
2%?