Voisiko joku fiksu toimittaja tehdä jutun niistä lukuisista maskinkäyttäjistä, jotka heittävät maskinsa maahan/niin täysiin ulkoroskiksiin, että maskit lentelee niistä tuulen mukana pois?
Kommentit (15)
Joo tämä kiinnostaisi.
Asun metropysäkin vieressä ja niitä maskeja on valehtelematta 500m säteellä ihan kaikkialla.
Valita hkl:lle että roskikset on riittämättömiä
Maskifoobikon kaupunki: maskeja kaikkialla 😷
Vierailija kirjoitti:
Valita hkl:lle että roskikset on riittämättömiä
Miksi se maski pitää saada heitettyä roskiin jo kaupan ulko-ovella? Aika va mmainen ajattelutapa sinulta, jos mielestäsi roskiksia pitäisi lisätä siksi, että ihmiset ovat niin minäminäkaikkimullenytheti, että silloin kun minä haluan heittää roskan pois ja jos lähin roskis on täysi, minä vaadin että joku tulee sen tyhjentämään nyt heti tai minä heitän maskin maahan tai roikkumaan puun oksalle, koska minä en kanna maskia metriäkään ylimääräistä löytääkseni uuden roskiksen!
Miksi fiksu toimittaja tekisi jutun tuosta aiheesta? Minkälaisen kiinnostavan jutun siitä voisi mielestäsi tehdä?
Mä en ainakaan ole syyllinen, sama maski ollut marraskuusta lähtien😄
Niinpä niin. Roskaaminen on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on kovin vaikeaa maskipelkääjille kun masks ilta ei voi välttyä
Heti yksi maskinheittelijä ilmoittautui.
Eiköhän ne ole näitä pubeissa viihtyviä elämänkoululaisia ja sosiaalituilla eläviä muista piittaamattomia typeryksiä.
Esimerkiksi Vapun jälkeen on usein juttuja juhlijoiden jättämistä roskista. Joskus myös huonosti organisoitujen yleisötapahtumien ja konserttien jälkeen muistan lukeneeni roskaamiseen liittyviä juttuja. Ehkä se ei kuitenkaan jaksa aiheena kiinnostaa kovin usein toistettuna.
Olen nähnyt kuvia, jossa maski on tarttunu narusta linnun jalkoihin tai nokkaan.
Usein kauppojen edessä on sen mallinen roskis joka täyttyy siitä roskiksen suulta ja kevyet maskit eivät painu pohjalle. Itse en ainakaan ala työntelemään sitä omaa maskia sinne syvemmälle jolloin pitäisi rämpiä muiden käytettyjä maskeja. Moni sitten nakkaa ne maskit kevyesti siihen roskiksen suulle josta tippuvat maahan.
Itse yleensä kävelen kotiin maskissa koska kauppa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksu toimittaja tekisi jutun tuosta aiheesta? Minkälaisen kiinnostavan jutun siitä voisi mielestäsi tehdä?
Onhan tämä jännä ristiriita. Ollaan muka niin vastuullisia maskinkäyttäjiä mutta ne potentiaalisesti tautia täynnä olevat maskit heitellään sinne ja tänne eikä esim. mukana kulkevaan minigrip-pussiin.
Ja mikä mielipide maskinkäyttäjillä on luonnonsuojeluun, luonnonvarojen vastuulliseen käyttöön ja roskaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole syyllinen, sama maski ollut marraskuusta lähtien😄
Samoin jo pidempään kuten myös läääkäripuolisollani vapaa-ajalla.
Joo se on kovin vaikeaa maskipelkääjille kun masks ilta ei voi välttyä