Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofian stalkkerin päiväkirja 24

Vierailija
20.02.2021 |

1.En haluis puhuu siitä mut Sofian pylly oli taas unessa. Nyt en koskenu sitä mut mulle riittää et nään sen ja heti tulee outo fiilis.
2.Mä oon kyllästyny aamuvideoihin. Älytöntä näyttää iloista naamaa ja puurokattilaa vaikka oikeesti V**UTTAA! V**uttaakohan Sofiaa koskaan? Se on aina niin iloinen.
3.Sometiimi huomas että rautamieskisa on puolikas. Mun kunto on niin v**un huono et vaikka ois vaan varttimatka niin enmä sitä silti jaksais. Rautamieskisaan ilmoittautuminen ja kuvien postaaminen on helpoin osa. Vähiten helppoo on kisa. Toisinpäin sanottuna se on ihan V**UN vaikeeta. Miks siinäkään ees kisaillaan mistään? Miksei vaan postata kuvia kun ilmoittaudutaan ja sit ku ollaan lähtöviivalla?
4.Soitan muutamalle googlesta löytyneelle valmentajalle et mitä ne on mieltä. Oisko mitenkään mahdollista ehtii treenaa rautamieskisaan joka on neljän viikon päästä. Ne laittaa luurin korvaan. V**TU EI SITTE!
5.Miks mä oon tällanen? Mä saan päähän jonku jutun ja sit mä heti kerron siitä kaikille. Mä kerron et oon rakastunu ja sit oon ihan kusessa ku en saa ees ketään miestä kuviin (Sometiimii ei lasketa). Nytki kaikki epäilee ettei mulla oo mitään miestä. Eikä ookkaan mut V**TU silti! Ja nyt tää kisa. Jos en ois postannu videoo missä muka painoin ilmoittautumisnappia niin ei ois tätä painetta.
6.Joku vihaaja sanoo instassa että mä oon pelkkä puheakka. Puhun vaan mut en tee sitä mitä aion. Jään miettiin tätä mut en tajuu mitä pahaa siinä on? Pelkkää puhetta ja feikkii on muidenki elämä. Ei instalaiffi oo oikeeta laiffii! En mä oikeesti keitä jotai v**un porkkanoita. Mä syön hampparii ja lihapiirakkaa nakeilla niinku muutki!
7.Onkohan mulla taas burnis? Mulla oli se just ku halusin kiivetä puun oksalle. Sit se meni ohi. Mut nyt taas ahdistaa. Haluisin vaan jäädä sänkyyn makoileen ja odottaa et follaajien ja exän massit kilahtaa tilille.
8.Ei v**tu. Mun on pakko ryhdistäytyy. Mä oon kuitenki menestyjä. Mä tarviin energiaa ja sitä mä saan eniten vihasta. Alan stalkkaan exän ja Sofian tilejä et tuun raivoon. Viha antaa mulle voimaa ihan helvetisti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo päiväkirjat on muka olleet menestyksiä suomi24:ssä. Kirjoittaja vissiin itse niitä kehuu. Suomi24:n omistava Improvemedia tienaa hullujen sepustuksilla ja kirjoitusten poisto on nihkeää. Saa nähdä tuleeko tänään enää uutta päiväkirjaa kun kirjoittajan nimi kuulemma saatettu asianomaisten tietoon.

Vierailija
2/2 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo päiväkirjat on muka olleet menestyksiä suomi24:ssä. Kirjoittaja vissiin itse niitä kehuu. Suomi24:n omistava Improvemedia tienaa hullujen sepustuksilla ja kirjoitusten poisto on nihkeää. Saa nähdä tuleeko tänään enää uutta päiväkirjaa kun kirjoittajan nimi kuulemma saatettu asianomaisten tietoon.

Moi kissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi