Vois jo loppua toi miesten ruma, pitkä ja ruokoton partabuumi!
Moni komea mies näyttää karseelta pitkän ruman parran kanssa. Pieni parta tai sänki on yes.
Mutta noi pitkät ruokottomat parrat oksettaa
Kommentit (21)
Joo. Katselin leffaa ja siinä sankaritar suuteli sellasta ruokottoman parran miestä ja alkoi oikeasti etoa. Nytkin etoo kun ajattelen sitä näkyä.
Eikö äijät ite tajua miten karsee se on? Ei sovi kenellekään.
Saanko mä kertoa naisille, millainen karvoitus naisilla pitää olla? Ai enkö?
Parraton mies on kuin kastroitu kolli tai yli-ikäinen pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti saat sitä partaa pitää jos haluat. Mutta saahan sitä toivoa että partabuumi loppuu.
Katsoiko AP tuon Voice of Finland partaäijän vedon ja tuli sitten tekemään tämän aloituksen?
Kyllä katsoin ja montaa muutakin komeaa olen katsonut noilla järkyttävillä parroilla.
Ruoan jämät yms monilla pitkin partaa olen nähnyt, hyi yöks. Naapurin äijällä oli täitä parrassa, kun eskarilainen toi täitartunnan, voi luoja!
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko AP tuon Voice of Finland partaäijän vedon ja tuli sitten tekemään tämän aloituksen?
Varsinkin kun suommalaisissa miehissä on paljon selllaisia joilla ei parta kasva, eikä se tee heistä yhtään epämiehekkäämpiä, monet näistä ovat mahtavia karjuja, ehkä vain vähemmän apinamaisempia, kuin etelämmäiset serkkunsa. No, Pohjolan oloissa selviytyminen on vaatinut muutakin kuin korskeaa ulkonäköä!j
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti saat sitä partaa pitää jos haluat. Mutta saahan sitä toivoa että partabuumi loppuu.
Heh, mulla on ollut ZZ-Top pituinen parta jo 30 vuotta ja jatkuu. Ei ole tähän asti haitannut. Naiset tuntuvat tykkäävän letittää sitä, ja aasialaiset naiset tykkää sivellä, kuulemma tuottaa onnea.
Juutalaisilla oli tommoset parrat ennen vanhaan ja amisheilla on :D
Kyllä pohjolan nuoret uroot on komeita, siinä jää etelän veltot ja hintelät pienet parkkaat miehet toiseksi!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun suommalaisissa miehissä on paljon selllaisia joilla ei parta kasva, eikä se tee heistä yhtään epämiehekkäämpiä, monet näistä ovat mahtavia karjuja, ehkä vain vähemmän apinamaisempia, kuin etelämmäiset serkkunsa. No, Pohjolan oloissa selviytyminen on vaatinut muutakin kuin korskeaa ulkonäköä!j
Inhoan miesten pitämiä pitkiä alapää- karvoitusta muistuttavia reuhkoja. Tosiaan siisti ja lyhyt! parta ja sänki on hot.
...ja minkälainen virussieppari.... epähygieenistä, hyit. 😕
Kasvaispa mullekin tuollainen mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan miesten pitämiä pitkiä alapää- karvoitusta muistuttavia reuhkoja. Tosiaan siisti ja lyhyt! parta ja sänki on hot.
Reuhka nimenomaan. Inhoan kaikenlaisia partoja, mutta pitkä reuhka on kaikkein kamalin.
Komea ja hyvin hoidettu parta komistaa miehen! Ehdottomasti. Katson aina pitkään ja ihaillen kun näen sellaisen ja onneksi niitä nykyään näkyy.
Lyhyt hoidettu ja trimmattu parta on hyvännäköinen mutta se pitkä hapsottava harva risuparta..... sanomattoman luotaantyöntävää. Ihan sama kuin kaljuuntuvat miehet ja pitkä liuhuletti niistä viimeisistä niskahiuksista. Mikä määrässä uupuu, se pituudessa korjataan. Joo, ei toimi.
Samaa mieltä. En tykkää yhtään.