Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus vienyt itsetunnon..

Vierailija
18.02.2021 |

Miten kehittää omaa itsetuntoa raskauden ajan myllerryksessä? Odottelen toista lasta, mutta jostain syystä tällainen raskausajan kroppakriisi on iskenyt juuri nyt ihan hirveällä voimalla.

Tunnen itseni lähinnä kömpelöksi ja hirveän isoksi, ja ahdistun, kun mies haluaa seksiä (vaikka se onkin miellyttävää) koska koen itseni niin vastenmielisenä.

Mies ei ole kommentoinut mitään negatiivista, jos nyt ei positiivistakaan - tosin ei kommentoi koskaan normaalistikaan että tässä ei mitään eroa. Toki eihän miehen tehtävä olekaan mun itsetuntoa boostata, omissa käsissähän tämän asian olisi oltava.

Kiloja on tullut kohtuudella, joten sinänsä aihetta tälle omalle kriisille ei ole. Omassa päässähän tämä siis varmasti onkin ja kyselenkin, miten vahvistaa omaa itsetuntoa? Miten opetella näkemään itsensä positiivisessa valossa, kauniina?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki eihän miehen tehtävä olekaan mun itsetuntoa boostata, omissa käsissähän tämän asian olisi oltava"

Itsetunto nimenomaan kehittyy yhteydessä muihin. Miehesi voisi vähän korjata epävarmuuksiasi. Vai onko hän liian heikko tehdäkseen niin?

Vierailija
2/2 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minä tiedä? Ehkä hän ei vain sitten tiedä, miten pitäisi tehdä tai ajattelee ettei tämä ole hänen tehtävänsä, eikä siksi sano mitään.

Mies kyllä tietää, miten näen ja koen itseni, mutta ei sano mitään migonkään. Toki en minä tästä jatkuvasti hänelle avaudu, mutta jokin aika sitten mainitsin, kun kyseli syytäni haluttomuuteen.

Enkä tietenkään mitään jatkuvaa kehumista ole vailla, mutta tuntuishan se kivalta, että toinen joskus sanoisi jotain positiivista.

Joo, mutta tosiaan jotenkin sitä pitäisi opetella katsomaan itseään rakastavasti. Mutta miten?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän