Parisuhde rikkoi. Tuntuu etten toivu ikinä.
Olin suhteessa todella itsekkään, ilkeän ja välinpitämättömän ihmisen kanssa. Erosta on jo aikaa, mutta edelleen tunnen itseni tyhjäksi ja kaikkeni antaneeksi. Tuntuu etten toivu ikinä. Haluaisin suhteen mutta ahdistaa ja pelottaa suunnilleen kaikki parisuhteeseen liittyvä. Seksuaalisen itsetuntonikin romutti.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisten pitää valita aina ilkeitä itsekkäitä välinpitämättömiä miehiä?
Miksi kiltti ja kunnollinen ei ole ikinä valinta?
Kiltti ja kunnollinen olivat termit, millä häntä kuvailin kun suhteeseen aloin. En olisi uskonut millaisen helvetin joudun läpikäymään. Ap.
Samoja fiiliksiä kuin ap:lla. Jokaisen romuttuneen suhteen jälkeen sitä muuttuu aina vain kyynisemmäksi ja sulkeutuu tietynlaiseen suojakuoreen suhteissa, mikä taas osasyynä johtaa uusien suhteidenkin romuttumiseen. Joskus sitä vain toivoisi että voisi palata siihen hetkeen kun rakastui ensimmäistä kertaa ja uskalsi vielä tuntea täysillä, tai olisi vain niin naiivi että pystyisi heittäytymään.
M
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisten pitää valita aina ilkeitä itsekkäitä välinpitämättömiä miehiä?
En ole koskaan alkanut seurustelemaan muiden kuin kiltin oloisten tavallisten miesten kanssa.
Sitten myöhemmin on selvinnyt, että eivät olleetkaan oikeasti niin kilttejä kuin luulin.
Tavis-kilttiä larppaava piilodominantti on minulle kaikista hankalin,
kun siinä menee aikaa ennen kuin ne huonot puolet paljastuu.
Ovat olleet manipuloivia ja hyväksikäyttäviä ja satuttaneet minua henkisesti.
Epäilen, että minulla ei ole kovin hyvä ihmistuntemus ylipäätään,
kun se yksi ex mistä minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa, ei siis kerrassaan mitään valitettavaa käytöksestä...
...kun googletin hänen nimensä, niin sieltä löytyi noin kymmenen vuotta suhteemme jälkeen tapahtuneen kaikenlaista. Vaikeaa uskoa, että sama ihminen kyseessä, mutta ikä ja paikkakunta täsmää, niin pakko kai se on uskoa todeksi. Ja se, että suhde loppui aikoinaan äkillisesti ulkopuoliseen tahoon liittyvistä syistä, niin...
Tässä tapaus joka ei minun mielestäni edes larpannut kilttiä ja tavallista, vaan oli sitä minun seurassani aina, mutta olikin sitten muualla jotain muuta.
Toki kymmenessä vuodessa se hänen minulta aikoinaan piilossa pysynyt jännyys ehti varmaankin kehittyä, mutta silti.
Miten tässä ketään voi edes tapailla, kun ei tutka näköjään toimi lainkaan.
Asiallisen ja kiltin oloinen mies, jonka seurassa viihtyy - RED FLAG!
?