Mitä ajattelette ihmisestä, joka pärjää ilman koronarokotettakin?
Yllättävän moni tuttava ei ota koronarokotetta. En minäkään.
Kommentit (17)
Sehän on ihan turha ja joillekin vaarallinen.
Minäpä otan vaikka korona oli lähes oireeton. Mitäs siihen sanot?
Minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä...
Niin ja minun hörhöt uskomukset.
Mikä motivaatio teillä on julistaa muille tietoa teidän rokotuksista? Pelottaako teitä valintanne ja tarvitsette muita lampaita kertomaan, että teitteoikean valinnan. Vai oletteko kateellisia niille jotka hoitavat oman vastuunsa ja yekevät kaikkensa pandemian loppumiseksi. Vaikka kuinka työntäisitte päänne pensaaseen pelosta määkien, se ei muuta faktoja.
No kyllähän suurin osa pärjää tälläkin hetkellä ihan hyvin ilman sitä, eli ei se sen kummempia tuntoja herätä. Pitää katsella sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, kun rokotteen edes voisi saada, että onko aiheellista se ottaa vai ei.
Jokainen terve, riskiryhmiin kuulumaton kyllä pärjää ilman ko. rokotetta.
Alle viisikymppiset pärjäävät vallan mainiosti ellei itään sairauksia tai läskiä. Ihailen näitä hyvän immunipuolustuksen omaavia jotka syövät gurujen mainostamia lisäravinteita.
Miksi ilmoitat ettet ota rokotetta? Ei kiinnosta, mutta ilmoitan kuitenkin, että minäpä otan rokotteen. Teetkö tällä tiedolla nyt jotain? Vai menikö propaganda pieleen jälleen kerran?
Tietääkseni ei ole mitään rokote pakkoa, joten oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kyse ei ole pelkästään yksilön edusta, vaan siitä, että saatais tämä epidemia hidastumaan ja päästäis kohti normaalimpaa elämää, eroon rajoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä ainakin yhden sellaisen joka oli teholla ja meinasi kuolla. Samanlainen itseään täynnä oleva kuolematon, mutta viisaampana tuli takaisin sairaalasta.
Ajattelen että siinä on ihminen joka vieroksuu työntekoa, vihaa yhteisöllisyyttä ja tiedettä. Ei mulla muuta. Ottakaa se rokote ja menkää töihin. Pääsette myös ulkomaanmatkoille mikä tekee ihan hyvää joskus.
Moni jättää ottamatta hätäisesti kokoon kyhätyn rokotteen. En tule ottamaan, matkailen kotimaassa. En riskeeraa itseäni vaan seuraan miten rokotettujen käy. Ottakaa..
Vierailija kirjoitti:
Moni jättää ottamatta hätäisesti kokoon kyhätyn rokotteen. En tule ottamaan, matkailen kotimaassa. En riskeeraa itseäni vaan seuraan miten rokotettujen käy. Ottakaa..
Ei jätä. Rna pohjaiset, ei elävää virusta sisältävät rokotteet on hyvin tunnettuja. Niitä ei ole kyhätty kokoon hätäisesti. Ihmiset kyllä tietävät tämän ja siksi tälläkin hetkellä kaikissa kunnissa rokote erät on annettu loppuun parissa päivässä saapumisesta.
En minäkään sitä aio ottaa.