Puoliso poissa pari päivää
Kommentit (28)
Nieletkö mällit, tule illalla käymään.
On melkein joka viikko pari päivää poissa, elän ihan normaalisti.
Olis ihanaa. Tekisin lempiruokiani, katsoisin elokuvaa tai lukisin kirjaa, ihan vaan rentoutuisin. Eipä ole puoliso juuri missään käynyt viime kesän jälkeen :/ kaipaan omaa aikaa.
Nautin yksinolosta ja nukun x-asennossa.
Hakisin pizzaa ja kaljaa ja karkkia (arkipäivänä vain yhden tai 2 olutta korkeintaan), laittaisin pieruverkkarit jalkaan, söisi pizzaa sohvalla sivistymättömästi, katsoisin netflixiä, ehkä hieman jopa por noakin ja runk kaisin kunnolla.
Nainen 40-v
Mä tekisin igorin kanaa ja ostaisin viiniä. Mieheni ei syö paprikaa eikä suolakurkkua, joten en ole valitettavasti ikinä päässyt tätä reseptiä kokeilemaan vaikka haluaisin
T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin igorin kanaa ja ostaisin viiniä. Mieheni ei syö paprikaa eikä suolakurkkua, joten en ole valitettavasti ikinä päässyt tätä reseptiä kokeilemaan vaikka haluaisin
T. Ammattivalittaja
Miehesi päättää mitä sinä syöt? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AmmattivalittajaMiehesi päättää mitä sinä syöt? :D
Ei päätä mutta sitten joutuisin tekemään eri ruuan perheelle ja lisäksi itselle igorin kanaa. En viitsi kahta eri ruokaa tehdä. T. Ammattivalittaja
Sisusyaisin ja taiteilisin vähäsen
Kun ollaan nyt oltu lähes vuosi saman katon alla 24/7 etätöissä niin jos tuosta pääsisi pariksi päiväksi eroon, pistäsin puhelimen kiinni enkä haluaisi nähdä enkä kuulla yhtään elävää olentoa sinä aikana kun saan olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päätä mutta sitten joutuisin tekemään eri ruuan perheelle ja lisäksi itselle igorin kanaa. En viitsi kahta eri ruokaa tehdä. T. Ammattivalittaja
Itse aiheutettu ongelma siis.
Kävisin ulkoretkellä lasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin kaikki muutkin ammattivalittajan elämän "haasteet"...
Hyvä peli tulille ja ehkä vähän hapanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok eli pitäisi jättää perhe ilman ruokaa. T. Ammattivalittaja
Soittaisin poliisille, että puolisoni on kadonnut. Tai siis olisin soittanut jo siinä vaiheessa kun olisi ollut poissa noin pari tuntia kauemmin kuin pitäisi enkä saisi häneen yhteyttä.
Sori, ymmärsin väärin, siis puolisosi on ilmoittanut etukäteen olevansa poissa pari päivää. Itse pelaisin tietokoneella, kävisin metsätöissä ja hiihtämässä.
t. 18
Jäikö se sinne ojaan autonsa kanssa?
Siivoaisin, kävisin kaupassa, suihkussa, nukkuisin. Katsoisin telkkaria ja kokkaisin. Eipä kummempia, varmaan tällä palstalla pyörähtäisin