Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin tänään täynnä vihaa kiusaajiani kohtaan

Vierailija
17.02.2021 |

En ole nähnyt ketään näistä kusipäistä pariin vuoteen mutta yli puolet mun elämästä jatkunut kiusaaminen on jättänyt jälkensä.
Yksi näistä onneksi jo kuoli.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Sait mitä tilasit

Joo todellakin tilasin olemalla kaikkia kohtaan kiltti, enkä ikinä sanonut pahasti kenellekään.

Ei oo pahasti jos on onnessaan jonku kuolemasta

Miksi en tuntisi mielihyvää, kun elämästäni helvettiä tehnyt ihminen kuoli? Toivon näille kiusaajilleni pelkkää pahaa.

Vihaamalla satutat vain itseäsi. Toivottavasti pääset ammattiauttajan kanssa käsittelemään asiaa ja jatkamaan elämässäsi eteenpäin.

Vihan tunne ei synny tyhjästä. Sillä on sanoma. Se pitää ottaa vakavasti, muuten sairastuu. Viha kannattaa pitää hallinnassa ja käsitellä niin ettei tee itselleen mitään vahinkoa eikä pilaa tulevaisuuttaan. Keinoja on. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.

Vierailija
22/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uhri. Säälikää mua. Elinikäinen trauma. Tässä vauvapalstalla ja nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herännyt. Oon antanut heille anteeksi ja en koe heitä kohtaan oikein mitään. Mukavaa herätä niin.

Vierailija
24/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto on mukavaa.

Vierailija
25/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha tuo lisää pahaa.  Ellei joku keskeytä ketjua.

Ei ole kyse ketjun keskeyttämisestä. On kyse siitä että aikuiset puuttuu heti kiusaamiseen ja rangaistusjärjestelmä on olemassa. Nythän sitä ei ole.

Kiusatun ei tarvitsisi tehdä muuta kuin ilmiantaa ja muiden on laitettava kiusaaja ruotuun. Kuten poliisi tekee aikuisten maailmassa. Koston kierre ja vihan ketju on täysin ymmärrettävä seuraus siitä että joutuu järjestelmällisen kiusaamisen uhriksi vuosien ajan. Oppivelvollisuus pakottaa menemään kiusattavaksi. Eikä kukaan puutu.

Vierailija
26/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksianto on mukavaa.

Lapsellinen yritys.

Vierailija
27/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Sait mitä tilasit

Joo todellakin tilasin olemalla kaikkia kohtaan kiltti, enkä ikinä sanonut pahasti kenellekään.

Ei oo pahasti jos on onnessaan jonku kuolemasta

Miksi en tuntisi mielihyvää, kun elämästäni helvettiä tehnyt ihminen kuoli? Toivon näille kiusaajilleni pelkkää pahaa.

Vihaamalla satutat vain itseäsi. Toivottavasti pääset ammattiauttajan kanssa käsittelemään asiaa ja jatkamaan elämässäsi eteenpäin.

Vihan tunne ei synny tyhjästä. Sillä on sanoma. Se pitää ottaa vakavasti, muuten sairastuu. Viha kannattaa pitää hallinnassa ja käsitellä niin ettei tee itselleen mitään vahinkoa eikä pilaa tulevaisuuttaan. Keinoja on. Tunnen myötätuntoa häntä kohtaan.

Kiitos myötätunnostasi. Jotenkin aivan käsittämättömän paha olla tänään.

Vierailija
28/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle tälläistä nopeaa 10 minuutin "minä vihaan kiusaajia" jumppaa. Sitten koitat taas jatkaa elämässä eteenpäin.

Vierailija
29/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En herännyt. Oon antanut heille anteeksi ja en koe heitä kohtaan oikein mitään. Mukavaa herätä niin.

En ole antanut anteeksi, mutta säälin heitä. Ottaa välillä päähän oma luonne kun yritän löytää jopa kiusaajien taustoista jotain selitystä :). Toisaalta olen oivaltanut että jotkut on jo syntymästä pahoja, geenit esim. sen enempää selitystä ei tarvitse ollakaan.

Vierailija
30/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse ketjun keskeyttämisestä. On kyse siitä että aikuiset puuttuu heti kiusaamiseen ja rangaistusjärjestelmä on olemassa. Nythän sitä ei ole.

Kiusatun ei tarvitsisi tehdä muuta kuin ilmiantaa ja muiden on laitettava kiusaaja ruotuun. Kuten poliisi tekee aikuisten maailmassa. Koston kierre ja vihan ketju on täysin ymmärrettävä seuraus siitä että joutuu järjestelmällisen kiusaamisen uhriksi vuosien ajan. Oppivelvollisuus pakottaa menemään kiusattavaksi. Eikä kukaan puutu.

Ei sinne kouluun ole pakko mennä. Itse keskeytin koulun 7.luokalla.

Olen siitä lähtien ollut kotona ja sen jälkeen vapauduin armeijasta ja työttömänä.

Ei minua kiinnosta tehdä yhteistyötä kiusaajien kanssa.

Olen mieluummin syrjässä elämästä ja annan kiusaajien porskuttaa.

Koulu ei ole pakollista. Kotiopetustakin voi ottaa mukamas.

Vierailija
31/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ap:lle tälläistä nopeaa 10 minuutin "minä vihaan kiusaajia" jumppaa. Sitten koitat taas jatkaa elämässä eteenpäin.

Hahhah kunnon urpoja yhyyyhyy työttömiä luusereita hshhahsaajaahaaa

Vierailija
32/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha itsehän googlasin koulukiusaajani jokin aika sitten, oli rikoksista tuomittu. Isänsä jalanjäljillä, rosvo ties kuinka monennessa polvessa. Mädätköön vankilassa.

Vierailija
33/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Sait mitä tilasit

Niin varmaan urpo!! Oot yhtä mätä luuseri kuin keksimäsi ja haukkumasi ihmiset mitäs siihen sanot urpo?!?!???

Oletko Koskelasta päin?

Vierailija
34/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah kunnon urpoja yhyyyhyy työttömiä luusereita hshhahsaajaahaaa

Näähän on oikeita ihmisiä, jotka ei teeskentele.

Uncle sam patriot yhtenä kulmakivenä vaikkapa.

Kun teikäläiset vieläpä anonyyminä aukoo, niin ei se heitä mitenkään rumenna.

Enemmänhän se kertoo sinusta, että päätit olla oman elämäsi ja samalla meidän yhteisen elämän elokuvan kusipää luutnantti. Se sama joka lentää hevosen perseeseen Poliisiopistossa.

Miksi haluat olla hevonperse ihmisenä elämässäsi?

Voisit olla hyviskin. Ehkä et vain voi valita rooliasi.

Samapa tuo, sinä itse edustat itseäsi. Ei se noita aitoja ihmisiä mitenkään alenna.

Alennat itsesi.

Vierailija
35/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta näitä tänne on riittävästi, pitääkö jokaisen kiusatuksi tulleen aloittaa oma? Ei en puolustele kiusaajiasi, mutta voisiko samaan ketjuun laittaa kokemuksiaan?

Olen itse tullut viimevuosina koulukiusatuksi ihmisen taholta, joka kertoili olevansa kiusauksen uhri, mutta jos on noin rajattomasti toiminut läpielämänsä, kuin nykyään on hän käsittänyt sanan kiusaaminen väärin. Hän itse on kiusaaja ja kun hänet laittoi vastaamaan tekemistään, valehteli, puolusteli, esitti epämääräisen anteeksi pyynnön ja lopulta alkoi kääntämään, että riita ( ei ollut riitaa) oli molempien syy. Wft.

Eli olen kyynistynyt jonkin verran niitä kohtaan, jotka kovaan ääneen kertovat tulleensa kiusatuiksi. Hyvä peitetarina kiusaavalle. 😐

Edelleen puhun omasta kokemuksesta ja en vähättele kiusattujen piinaa ja kokemuksia.

Vierailija
36/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän ajattelun yleisyyteen 100% maailman mulkuista luottaa.

Viha = hillittynä hyvä motivaattori. Korostan, hillittynä. Tähän liittyy vahvasti sanonta kylmistä ruokalajeista.

Vierailija
37/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako aloitusta näitä tänne on riittävästi, pitääkö jokaisen kiusatuksi tulleen aloittaa oma? Ei en puolustele kiusaajiasi, mutta voisiko samaan ketjuun laittaa kokemuksiaan?

Olen itse tullut viimevuosina koulukiusatuksi ihmisen taholta, joka kertoili olevansa kiusauksen uhri, mutta jos on noin rajattomasti toiminut läpielämänsä, kuin nykyään on hän käsittänyt sanan kiusaaminen väärin. Hän itse on kiusaaja ja kun hänet laittoi vastaamaan tekemistään, valehteli, puolusteli, esitti epämääräisen anteeksi pyynnön ja lopulta alkoi kääntämään, että riita ( ei ollut riitaa) oli molempien syy. Wft.

Eli olen kyynistynyt jonkin verran niitä kohtaan, jotka kovaan ääneen kertovat tulleensa kiusatuiksi. Hyvä peitetarina kiusaavalle. 😐

Edelleen puhun omasta kokemuksesta ja en vähättele kiusattujen piinaa ja kokemuksia.

Pahoittelen, mutta halusin purkaa pahaa oloani.

Vierailija
38/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä "kiusattuja" vaivaa. Tuntuu, että se kiusaaminen on teidän pään sisällä ilman kiusaamista.

Vierailija
39/39 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä "kiusattuja" vaivaa. Tuntuu, että se kiusaaminen on teidän pään sisällä ilman kiusaamista.

Jatkuva rasistinen nimittely ja ulkonäöstä haukkuminen, selän takana juoruaminen, harrastuksista kiusaaminen, tappouhkausten lähettäminen, tavaroiden hajottaminen, seuraaminen töistä/koulusta kotiin huudellen perään, yritys tumpata tupakka kasvoihin, hakkaaminen, netissä haukkuminen ja perättömät valitukset työnantajalle päänsisäistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi