Exä haluaa palata yhteen elämäntaparempan jälkeen
Tein elämäntaparempan ja pääsin parempipalkkaiseen työpaikkaan,
ja nyt sitten exä on lähestynyt somessa ja haluaisi yrittää uudelleen.
Hieman arvelluttaa toisen motiivit.
Kommentit (22)
Olet nostanut markkina-arvoasi ja bitchi haluaa apajille, eli älä suostu.
Sellasia ne exät on. Mutta....mieti miksi erositte. Harvemmin ne asiat siitä ovat muuksi muuttuneet, paremmaksi ainakaan.
Käy nyt alkajaisiksi vaikka järvellä soutelemassa. Pohdi asiaa myöhemmin.
Pyytäisin mieheltä ainakin 1200€/kk.
On kyllä arvelluttavaa. Mutta olet nyt erillainen kuin aiemmin, se usein lisää exän kiinnostusta. Kuullustele häntä vähän. Ehkä voitte viellä palata yhteen.
Just mietin omaa eksääni joka jätti mut monta kertaa ja aina vaan ajauduin takaisin hänen kanssaan yhteen kun alkoi aina olemaan niin mielin kielin. Todellisuudessa en olisi edes niin kovasti hänen kanssaan halunnut olla. Älä ota takaisin, ei se siitä miksikään muutu.
Katso nyt se on tässä se rakkkauuuus. Se on sitä kun hellästi koskettaa-a-aa-a...
Kenen toisen? Entä arveluttaako ne exän motiivit?
Ei se yrittämällä kummene. Ei kannata. Ulkoiset asiat eivät pitkään auta. Parempi palkka ja elämäntapa remontti unohtuu kohta.
Hommaa uusi nainen ja hengaa samoilla mestoilla, niin exäsi pimahtaa.
Mietin juuri samanlaisen ketjun perustamista, mutta löytyikin jo yksi.
Mutta joo, itsekin samassa tilanteessa, että kieltämättä olen filosofioinut, että en ota toista takaisin, koska on liian paljon redflageja golddiggaamisen suhteen.
No jos vain toinen on tehnyt elämäntaparemontin niin miksi se ratkaisisi kaikki menneet parisuhteen ongelmat? Jos ajatellaan että A jätti Bn koska B lihonut kovin ja nyt B laihtunut. Silti B on kokenut sen että A jätti ja hylkäsi hänet ja nyt kun B laihtunut niin kaikki jatkuisi kuten ennen ? Eikö sitä tarvitse käsitellä että mitä jos B lihoo uudelleen tai saa vaikka sairaskohtauksen niin jättääkö A taas heti.
Itselleni ex soitteli vuosien päästä ja kosi. Kerroin että olin muuttunut paljon. Vastaus oli tyyliä ei haittaa minä en ole muuttunut. Nooo olihan siihen joku syy miksi olin jättänyt tuon tyypin ja jos itse oikein vakuuttelee ettei ole muuttunut niin miksi palata yhteen. Tai sitten ex ajatteli vaan että olen muuttunut ja nykyään hyväksyn hänen itsekkyytensä joten kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä arvelluttavaa. Mutta olet nyt erillainen kuin aiemmin, se usein lisää exän kiinnostusta. Kuullustele häntä vähän. Ehkä voitte viellä palata yhteen.
arvelluttavaa, erillainen, kuullustele?
Kas kun ei pallata yhteen.
Missä aloittajan tekstissä sanotaan, että ex on nainen?
Mikä elämäntaparemontti on ollut kyseessä? Jos vaikka liiallinen alkoholinkäyttö, joka on ollut syynä eroon ja nyt olet lopettanut juomisen, niin eksäkö ei saisi enää haikailla sinua takaisin?
Älä vaan ota takaisin.