Tunnen kaverin joka vieläkin elää "kasarilla" - voiko tämä olla joku mt-ongelma?
Kun astuu sisään sen kämppään niin se on ihan niin kuin astuisi menneisyyteen.
Kämppää ei takuulla olla rempattu sitten 80-luvun. Sillä ei ole tietokonetta eikä kännykkää. Lankapuhelin. Tollainen harmaa kiekko missä lukee hpy. Tv on vanha 24" kuvaputki. Iso vinyylilevy kokoelma. Iso kirjahylly. Lasivitriinit.
Pesukone siltä hajosi vuosia sitten. Pesee kuulemma käsin pyykit tai vie vanhemmille.
Kaveri hoitaa laskut sen puolesta nettipankissa.
Kommentit (8)
Jännä että on kuitenkin kavereita. Hyvä että on :)
Vierailija kirjoitti:
Itse tutustuin siihen kaverin kautta kun se kertoi millainen kämppä sillä on ja halusin nähdä sen.
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti työkyvytön. Voi olla fyysinenkin syy pohjalla.
On se töissä. Ei tietenkään mikään tekninen ala.
Pyh. Kaverihan on idividualisti ja trend setter. Ei perässähiihtäjä.
Respect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tutustuin siihen kaverin kautta kun se kertoi millainen kämppä sillä on ja halusin nähdä sen.
No kai aiot olla sen kaverina ihan oikeasti etkä vaan käynyt tuijottamassa kuin jotain sirkusviihdykettä?
Entä sitten? Eikö tuo ole aika ekologinen tapa elää, kun ei ilmeisesti ole ostanut mitään uutta kovin paljoa eikä näe edes tarvetta siihen? Itse en ainakaan jaksaisi päätäni vaivata moisella asialla. Antaa ihmisten elää niin kuin tykkäävät.
Kyllähän muutenkin retroillaan aina välillä, niin yhdellä on jo valmiiksi kaikki olemassa ennestään, ja vinyylilevyjäkin toiset tykkäävät edelleen hankkia. Tuo pyykkikoneettomuus (tai se, että vanhemmille vie pyykit) puolestaan ja se, että joku hoitaa laskut hänen puolestaan, niin on vähän "kyseenalaista", mutta jos halutaan auttaa, niin mikäs siinä. Jotkut ehkä tarvitsevatkin apua erinäisten syiden vuoksi joissain asioissa, eivätkä sille mitään voi, mutta ei siinäkään mitään ihmeellistä ole ja ovat muuten hyvää seuraa.
Kai sillä sentään digiboksi on jos telkkaria katsoo?
On ilmeisesti työkyvytön. Voi olla fyysinenkin syy pohjalla.