Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhderiidoista jäänyt katkeruus

Vierailija
16.02.2021 |

En tiedä, onko meillä jotenkin huono tapa riidellä vai oonko itse liian pitkävihainen, mutta mua jää kaivelemaan asiat, jotka nousseet esiin riitojen aikana.

Enimmäkseen ollaan riidelty kotitöistä ja eniten mua on loukannut vertailu... Siis se, että sanotaan, että äiti, sisko, kaverin vaimo tai who ever tekee jotain toisin ja paremmin kuin minä. Tuo herättää mussa vihaa, jonka ilmaisen kyllä, mutta se viha jää mussa kytemään todella pitkäksi aikaa enkä pääse siitä irti. Tuntuu, että vertailu ja sen mussa herättämä viha on myrkyttänyt koko meidän suhteemme.

Onko vertailu teistä normaalia? Entä sitten se, että se jää näin paljon kaivelemaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia loukkaantua tuollaisesta, eikä ole normaalia vertailla toiseen tuolla tavalla. Puolisosi käytös on ala-arvoista vyön alle lyömistä.

Vierailija
2/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia loukkaantua tuollaisesta, eikä ole normaalia vertailla toiseen tuolla tavalla. Puolisosi käytös on ala-arvoista vyön alle lyömistä.

Niin mäkin olen ajatellut, mutta miehen mielestä "vertailu on normaalia". Oon alkanut sitten miettiä, että oonko mä itse ihan väärässä, kun en pidä sitä hyväksyttävänä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertsilu on väärin ja omasta kotityöosuudestaan lintsaaminen on väärin.

Vierailija
4/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on sanonut muuttavansa käytöstään, kun olet kertonut hänelle, että vertailu myrkyttää koko teidän parisuhteen, etkä pääse katkeruudesta eroon?

Hän varmasti järkevänä ihmisenä lopettaa vertailun, kun sen seuraukset on näin tuhoisia.

Eikös vain?

Vierailija
5/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on sanonut muuttavansa käytöstään, kun olet kertonut hänelle, että vertailu myrkyttää koko teidän parisuhteen, etkä pääse katkeruudesta eroon?

Hän varmasti järkevänä ihmisenä lopettaa vertailun, kun sen seuraukset on näin tuhoisia.

Eikös vain?

Mies on vaiennut ja lopettanut puhumisen. Ap

Vierailija
6/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös vain?

Hyvä. Tuohan on jo puoli voittoa: vertailu on loppunut. Nyt se pitää saada puoli askelta takaisinpäin ja puhumaan normaalisti muista asioista.

Vierailija
7/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös vain?

Hyvä. Tuohan on jo puoli voittoa: vertailu on loppunut. Nyt se pitää saada puoli askelta takaisinpäin ja puhumaan normaalisti muista asioista.

No mä luulen, että päänsä sisällä hän edelleen vertailee. Enkä mä halua tehdä mitään saadakseni hänet puhumaan. Mun viha on paisunut niihin mittoihin, ettei enää kiinnosta olla aikuinen ja rakentava. Ap

Vierailija
8/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertsilu on väärin ja omasta kotityöosuudestaan lintsaaminen on väärin.

Ok. Me ei olla päästy yhteisymmärrykseen edes siitä, mikä on kummankin osuus. Mies vertaa itseään miehiin keskimäärin ja mua naisiin keskimäärin. Ap

Vierailija
9/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällä hetkellä ratkaisemattomia riitoja liittyen seksiin, läheisyyteen ja yhdessä nukkumiseen. Meidän esileikki on ollut pitkään, että otan suihin oma-aloitteisesti tai pyynnöstä. En oikein enää sitä jaksanut ja mies päätti sitten haukkua, miten huonosti otan suihin ja pitäisi jatkaa pidempään. Alkoi vituttamaan koko lerppamuna, kun ei halua mua lämmitellä, kun "ei saa siitä mitään" ja mun pitäs koko ajan ottaa suihin. Läheisyyttä ei ole muuten kuin, kun miestä panettaa ja pitäs munaa imeä. Ei voida nukkua yhdessä, kun mies ärsyyntyy mun liiasta(?) läsnäolosta.

Vierailija
10/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös vain?

No mä luulen, että päänsä sisällä hän edelleen vertailee. Enkä mä halua tehdä mitään saadakseni hänet puhumaan. Mun viha on paisunut niihin mittoihin, ettei enää kiinnosta olla aikuinen ja rakentava. Ap

Ymmärrän, eikä se hänen houkuttelemisensa puhumaan sinun tehtävä olekaan. 

Teillä menee sitten aikas hyvin: sinä olet raivona ja mies mykkä. Auts. Ei mulla ole tohon neuvoa.

Parisuhdeterapia olisi yksi keino, mutta siihenhän kukaan ei lähde, joten turha ehdottaa.

Vierailija
11/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös vain?

Ymmärrän, eikä se hänen houkuttelemisensa puhumaan sinun tehtävä olekaan. 

Teillä menee sitten aikas hyvin: sinä olet raivona ja mies mykkä. Auts. Ei mulla ole tohon neuvoa.

Parisuhdeterapia olisi yksi keino, mutta siihenhän kukaan ei lähde, joten turha ehdottaa.

Joo. Pattitilanne. Melkein naurattaa, kun puit sen sanoiksi. 😃 Ap

Vierailija
12/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus taas näitä aloituksia...

Olette ilmeisesti tosi syvässä suossa molemmat. Toinen vertailee tietoisesti ja oikein heittää sekaan karvaita mausteita ja toinen jää märehtimään kaikkea ja keittää itse itselleen myrkyllisen sopan niistä aineksista.

Miksi olette yhdessä, jos teillä molemmilla on kerran niin huono olla? Miksi jankutatte ja jankuttaa alvariinsa sitä samaa potaskaa ja oikein kieritte ikävässä olossa? Ettekö koskaan pysty puhumaan tätäkään asiaa auki aikuismaiseen tapaan? Tosin puhuminen taitaa olla myöhäistä, sillä soppaa on keitelty jo tarpeeksi.

Vierailija
13/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti tosi syvässä suossa molemmat. Toinen vertailee tietoisesti ja oikein heittää sekaan karvaita mausteita ja toinen jää märehtimään kaikkea ja keittää itse itselleen myrkyllisen sopan niistä aineksista.

Miksi olette yhdessä, jos teillä molemmilla on kerran niin huono olla? Miksi jankutatte ja jankuttaa alvariinsa sitä samaa potaskaa ja oikein kieritte ikävässä olossa? Ettekö koskaan pysty puhumaan tätäkään asiaa auki aikuismaiseen tapaan? Tosin puhuminen taitaa olla myöhäistä, sillä soppaa on keitelty jo tarpeeksi.

No eipä tuo sinunkaan neuvosi ollut kovin rakentava ja aikuismainen. Ap

Vierailija
14/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä miehiä. Sinä joka olet kyllästynyt munan imemiseen ilman vastakaikua- en yhtään ihmettele. Seuraavaksi istut ilman pikkuhousuja sen ukon naamalle ainakin puoleksi tunniksi.

Vierailija
15/15 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vertailee ja sekin on naisen vika. Jep jep. Ei saa loukkaantua siitä ei.