Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjä itkee kun tulot laskee, vuosia on revitty köyhän selkänahasta rahaa

Vierailija
16.02.2021 |

Olisi pistänyt vähän säästöön, kyllä se on kumma juttu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä vinkumista. Sosialismin vika kun itsellä on paska liikeidea ja verojakin pitäisi maksaa. Yhyy.

Vierailija
2/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan kokoomusta äänestämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet yrittäjät Suomessa repivät lähinnä omaa selkänahkaansa.

Vierailija
4/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähdössä yrittäjäksi. Pitkäikäinen haave, ei ollut aiemmin rohkeutta toteuttaa hanketta. Ongelmat elämänhallinnan kanssa johti todelliseen pohjakosketukseen, mikä lopulta osoittautui yhdeksi parhaimmaksi asiaksi mitä mulle on käynyt. Pohjalta se rohkeus ei löytynyt mutta olihan ainakin tukeva pinta mistä lähteä mönkimään ylöspäin. Rohkeus tuli lopulta rehellisyyden kautta, rehellisyyttä ennen kaikkea itselle.

Itse en olisi suosta pystynyt nousemaan, joten olen todella kiitollinen upeille ihmisille, jotka ovat minua tukeneet, kiitos siitä.

Köyhän selästä en aio repiä yhtään mitään, ihan ensin revin omaa selkääni ja jos hyvin menee niin jatkossa nostan ihmisiä pois sieltä köyhyydestä.

Vierailija
5/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin yksinkertaista. Entä kun isot asiakkaat eivät pysty maksamaan yrityksesi tekemien töiden laskuja ajallaan, mutta olet silti maksanut työntekijöillesi palkat katkeamatta. Alkaa kassa olla tyhjä.

Missä kohtaa tässä on revitty köyhän selkänahkaa?

Vierailija
6/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä ei juurikaan ole rahaa, joten jostain muualta se on revittävä yleensä. Eikä oikein kykyä antaa työpanostakaan ostettavaksi, koska muuten eivät olisi köyhiä.

Vierailija
7/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyrit ovat jätettä.

Vierailija
8/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valittaa missä?!?!?!!??!!

Vierailija
9/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vaan kateellisena yrittää ärsyttää rehellisiä yrittäjiä. Taitaa olla kateellinen kun ei ole itse uskaltanut toteuttaa haaveitaan. Suomessa köyhäkin voi ryhtyä yrittäjäksi. Se rohkeus on sitten löydyttävä myös. Tsemppiä kaikille yrittäjille!

Vierailija
10/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että revitty köyhön selkönahasta huh huh, yrittäjö on tarjonnut töitä ja sitten kitistään että se työ on revitty köyhön selkänahasta, tyhjästäkö se palkka pitäisi maksaa?!??

Vierailija
11/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhältä voi repiä mitään kun köyhä täysin saamapuolella? Sanotaan että köyhä saa 1000e kuussa avustusta. Vaikka se vähenisi 500 euroon ei köyhältä silti revittäisi mitään vaan veronmaksajalta edelleen revittäisiin 500 euroa hänen tuloistaan köyhälle.

Vierailija
12/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yrityksen säästöt hupenee äkkiä jos yrityksen laskutus sakkaa. Kulut eivät usein katoa mihinkään.

Tämän aloituksen tekijä ei itse ainakaan ole koskaan elättänyt itseään yrittäjänä saati työllistänyt toisia.

Vierailija
13/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitty köyhien selkänahasta antamalla työpaikka niille köyhille, jotka olisi muuten työttömiä ja vielä köyhempiä?

Vierailija
14/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raha eli palkka työstä yrittäjälle tulee yrittäjän omankin selkänahan repimisestä.

Ja raskaasti.

Yrittäjällä kun on aina ne omat rahat kiinni siinä firmassa, ja se riski, että kaikki voikin yhtä-äkkiä perseelleen, ilman omia mokailuja.

Niinkuin nyt korona-aikaan.

Luuleeko joku, että yrittäjät pyörittävät yrityksiään käteisellä rahalla.

Kyllä siellä taustalla aina velkavetoisuutta.

Vierailija
15/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkyrit ovat jätettä.

Tämä. Aina tavalla tai toisella hyväksikäyttämässä muita ihmisiä.

Vierailija
16/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikkit nuo kaikesta kateelliset ihmisperseet

Vierailija
17/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on moni ihailemassa alipalkattuja duuneja. Älkää vinkuko sitten halpatyövoiman käytöstä, sehän on ihan ok! Nää sankarit antaa työpaikkoja hyvää hyvyyttään ahkerille ja kiitollisille kavereille!

Vierailija
18/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkossa itku vain yltyy, kun Suomi antaa veroina rahansa Italialle.

Vierailija
19/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen yritykseen ei kannta mennä töihin.

Kokemus itsellä ja kavereilla. Yrittäjä on laskenut valtavan tarkkaan, että kannattaako palkat ja vahtii koko ajan vierellä.

Olen kyllä ahkera ja tunnollinen, mutt liika on liikaa.

Jos se yrittääjä itse halua olla varalla ja venyä aina asiakkaan mukaan pidemmille päiville, niin ei tavalliselle palkalla olevan kannata.

Vierailija
20/22 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lähdössä yrittäjäksi. Pitkäikäinen haave, ei ollut aiemmin rohkeutta toteuttaa hanketta. Ongelmat elämänhallinnan kanssa johti todelliseen pohjakosketukseen, mikä lopulta osoittautui yhdeksi parhaimmaksi asiaksi mitä mulle on käynyt. Pohjalta se rohkeus ei löytynyt mutta olihan ainakin tukeva pinta mistä lähteä mönkimään ylöspäin. Rohkeus tuli lopulta rehellisyyden kautta, rehellisyyttä ennen kaikkea itselle.

Itse en olisi suosta pystynyt nousemaan, joten olen todella kiitollinen upeille ihmisille, jotka ovat minua tukeneet, kiitos siitä.

Köyhän selästä en aio repiä yhtään mitään, ihan ensin revin omaa selkääni ja jos hyvin menee niin jatkossa nostan ihmisiä pois sieltä köyhyydestä.

Hei, olen samassa tilanteessa :) Koen myös että pohja on tukeva taso jolle tehdä perusta, vaikka saattaa kuulostaakin hassulta. Toivotan menestystä, tai ainakin toimeentuloa, sinulle!