Miksi nykyään on niin hienoa se että nainen
...panee miestä? Sträppärillä tms. Mitä hienoa siinä muka on ja mitä se nainen siitä saa? Voisiko joku avata tätä asiaa? Olen muutenkin ymmälläni siitä, että miehet haluaisivat että heitä muka pantaisiin.
Kommentit (19)
Hyi hele. Entinen poikkis halus kokeilla ton tyylistä, mutta enhä mä saanu mitään sen tiukkaan persiiseen tungettua, etenkin ku se raukka ei osanu rentoutua.
Yhtälailla näin miehenä ihmettelen, mitä mies siitä saa!!!
Vaihtelua? Mitä jotkut saa kurista ja sm:stä?
Vetäähän heteromies tarvittaessa toista miestä, eihän siinä mitään uutta ole.
Miksi alapeukut? Selittäkää mieluummin oma näkökulmanne, älkääkä kiukutelko siellä. Jotain rajaa mammat.
Miksi täällä on niin paljon ikäviä ihmisiä? Yritätte joko haukkua tai provosoida.
Mun mielestä on hienoa, että mies uskaltaa kertoa haluavansa alistamista ja sträppäriä perseeseen. Ja hienoa on myös jos nainen on halukas miehen toiveen toteuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Selittäkää mieluummin oma näkökulmanne, älkääkä kiukutelko siellä. Jotain rajaa mammat.
Mammat? Miksi oletat naisiksi? Miehethän ne aina haukkuvat, eivät naiset.
Koska halusin/ oletin lähinnä naisilta kommentteja tähän aiheeseen. Ei sen kummempaa.
Seksuaalisuus on moniulotteinen juttu ja se mikä toiselle toimii ja on kaikkein ihaninta, voi toiselle olla todella yhtä tyhjän kanssa tai vastenmielistä. Se on kai osa inhimillistä olemista.
Miksi panen miestäni strap onilla...? No ensinnäkin, näin ei meillä ollut liiton kymmenen ensimmäisen vuoden aikana. Mutta lasten muutettua kotoa ja kun ei vielä olla ” toinen jalka, eikä se kolmaskaan :) haudassa” haluttiin jotain uutta seksielämään. Löytyi siveysvyöt, BDSM, ym. Sieltä sitten löytyi uutta roolia meille molemmille.
Mitä saan tästä itse? No ainakin enemmän seksiä! Mies käy kuumana ja on aina valmis seksiin. Anaalin kautta eturauhasta kiihoitettaessa hormonituotanto ilmeisesti vahvistuu. Ja orkun jälkeen on aina seuraavanakin päivänä kiinnostunut. Mies nuolee mua ja hyväilee paljon enemmän kuin aiemmin. Ja sehän on ihanaa!
Mies oli aiemmin myös vähän mustasukkainen kun pukeuduin seksikkäämmin. Nyt kun molemmat tietää miksi...kiusaan häntä :)... ei tule siitäkään valitusta.
Kyse on yhteisestä leikistä, roolien kääntämisestä toisin päin. Ja kyllä, hän edelleen panee minua myös silloin kun siltä tuntuu.
Ja kaikklle niille surkimuksille, jotka luulevat strap on hommien olevan homoille, naureskellaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on moniulotteinen juttu ja se mikä toiselle toimii ja on kaikkein ihaninta, voi toiselle olla todella yhtä tyhjän kanssa tai vastenmielistä. Se on kai osa inhimillistä olemista.
Miksi panen miestäni strap onilla...? No ensinnäkin, näin ei meillä ollut liiton kymmenen ensimmäisen vuoden aikana. Mutta lasten muutettua kotoa ja kun ei vielä olla ” toinen jalka, eikä se kolmaskaan :) haudassa” haluttiin jotain uutta seksielämään. Löytyi siveysvyöt, BDSM, ym. Sieltä sitten löytyi uutta roolia meille molemmille.
Mitä saan tästä itse? No ainakin enemmän seksiä! Mies käy kuumana ja on aina valmis seksiin. Anaalin kautta eturauhasta kiihoitettaessa hormonituotanto ilmeisesti vahvistuu. Ja orkun jälkeen on aina seuraavanakin päivänä kiinnostunut. Mies nuolee mua ja hyväilee paljon enemmän kuin aiemmin. Ja sehän on ihanaa!
Mies oli aiemmin myös vähän mustasukkainen kun pukeuduin seksikkäämmin. Nyt kun molemmat tietää miksi...kiusaan häntä :)... ei tule siitäkään valitusta.
Kyse on yhteisestä leikistä, roolien kääntämisestä toisin päin. Ja kyllä, hän edelleen panee minua myös silloin kun siltä tuntuu.
Ja kaikklle niille surkimuksille, jotka luulevat strap on hommien olevan homoille, naureskellaan yhdessä.
Meillä aikalailla sama, mutta miehellä oli alunperin jo vähän fetissiä kaikenlaisiin latex, nylon, korkkari ym juttuihin. Nyt se saa vetää ne päälle ja olla mun pikku hutsu 😂
Piilohomoja ei riitä enää se että vonkaa naiselta kakkosta vaan pitää saada omaankin suoleen jotain. Homoseksuaalit harrastavat seksiä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä aikalailla sama, mutta miehellä oli alunperin jo vähän fetissiä kaikenlaisiin latex, nylon, korkkari ym juttuihin. Nyt se saa vetää ne päälle ja olla mun pikku hutsu 😂
Kyllä nää niin kiihottaa!! Meillä vähän vasta leikitty samaa. Vaimo vasta opettelee syttyyn näistä leikeistä. Mutta kun pääsee vauhtiin on kyllä kuuma valtiatar😘
Siitä saadaan seksuaalista nautintoa. Sen takia yleensä erilaisia seksiin liittyviä juttuja tehdään. Onko tämä jotenkin hankala ja monimutkainen asia sinulle?
Koska se ei ole enää niin tabu. Moni asia on täysin normaalia, hyväksyttyä ja sallittua. Jokaisen pitäisi hyväksyä muiden seksuaalisuus eikä pitää pervona, jos se on laillista ja molemmat/kaikki osapuolet siihen suostuu omasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Siitä saadaan seksuaalista nautintoa. Sen takia yleensä erilaisia seksiin liittyviä juttuja tehdään. Onko tämä jotenkin hankala ja monimutkainen asia sinulle?[/
Ei tarvii raivota. Sä vaikutat niin kiukkuselta ja vittuuntuneelta ettet oo ainakaan ite saanut sitä ”seksuaalista nautintoa” vähään aikaan.
Hienoa? Kenen mielestä? Tuon jankkaajahomonko? Hyi saatana!
Täälläon nää samat sekopääprvot jotka kirjottelee näitä pakkomielteitään normaalina
Itse oon ihan vaniljaihminen, mutta te jotka heitätte tänne noita pervo-kommentteja, niin ymmärtäkää että seksuaalinen toiminta on voimakkaasti sekä addiktoivaa, että ehdollistavaa. Jos joku on nähnyt riittävän monta kertaa naapurin seksikkään naisen punaisissa korkokengissä niin siitä syntyy parhaimmillaan elinikäinen hinku punaisiin korkokenkiin.
Joillakin ne hommat ei vaan jää punaisiin korkokenkiin, ja vaikka mitä haluja olisi, ei se välttämättä muuta ihmisen seksuaalista suuntautumista tai ole erityisemmin perverssiä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Jatkakaa.
En ymmärrä kanssa.