Onko kukaan löytäny turvakenkiä, joissa ei tule pidemmän päälle jalat kipeiksi? Ihan kenkämalli, ei sandaali, sisäkäyttöön
Sievi Planarit on nyt. Pitkään käytin ongelmitta, nyt alkanu selvästi kipeytyä jalat kun kävely ja seisominen työvuorossa lisääntyny
Kommentit (15)
Sievi Racer. Ainakin omasta mielestä maailman parhaimmat turvakengät jalassa.
Maahisia jo kolmas pari kai menossa. Kivat ovat, omaan jalkaan sopivat. https://www.maahiset.fi/epages/MaahisetOy.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2…
Jalaksen Exalter. Nauhat ei vaan kestä katkeilematta koko kenkien käyttöikää.
Vierailija kirjoitti:
Maahisia jo kolmas pari kai menossa. Kivat ovat, omaan jalkaan sopivat. https://www.maahiset.fi/epages/MaahisetOy.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2…
Ap kysyi TURVAKENKIÄ
Geelipohjalliset sisään niin ei särje ainakaan niin pahasti
Itselläni ongelma oli pohjan jäykkyys. Kun se on taipumatonta metallia, ei mikään auta. Lähdin opiskelemaan ja siirryin toimistotöihin ettei tarvitse enää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sievi Racer. Ainakin omasta mielestä maailman parhaimmat turvakengät jalassa.
Tälle multakin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ongelma oli pohjan jäykkyys. Kun se on taipumatonta metallia, ei mikään auta. Lähdin opiskelemaan ja siirryin toimistotöihin ettei tarvitse enää käyttää.
Ei mun kengissä ainakaan mitään metallipohjia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jossain raksalla esim. pitää olla metallipohjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komposiitilla raksoillakin jo pitkälti mennään. Muutamat firmat pitävät vielä omissa ohjeissaan kiinni metallista, mutta eipä niitä käytännössä kukaan vahdi että onko siellä peltiä vaiko komposiittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komposiitilla raksoillakin jo pitkälti mennään. Muutamat firmat pitävät vielä omissa ohjeissaan kiinni metallista, mutta eipä niitä käytännössä kukaan vahdi että onko siellä peltiä vaiko komposiittia.
HSE on tarkkana
Ei niis muuta, mutta ovat tosi raskaat jalassa.
Offroad. Ilman konttaussuojia ok näköiset. Saattaa hivenen hiostaa pelkässä sisäkäytössä.
Jalkasen sandaaleista löytyy.