Herään usein ovikellon soittoon yöllä tai aamulla. En tiedä soiko se oikeasti vai näenkö unta.
Miten voisin selvittää onko totta vai unta?
Kun ehdin ovisilmälle, ei oven takana (enää) ole ketään.
Kommentit (26)
Teippaa kamera kuvaamaan ovisilmästä. Ripottele jauhoja oven eteen niin näät onko tullut jalanjäljet (siivoa toki sitten itse pois)
Mä herään välillä siihen, että unessa soi herätyskello, vaikka oikeasti ei. Että on rasittavaa.
Minulla oli myös yhdessä vaiheessa tuollaista. Minulla on koira joka reagoi ovikellonsoittoon, niin siitä tiesin, että se oli unta., kun koira ei reagoinut mitenkään.
Joku rankka lääkitys saattaa auttaa.
MULLA ON SAMA VIKA. Olen usein sitten käyny yöllä ihan ovisilmästä kurkkaamassa, mutta ei siellä ole ketään ollu.
Kummallista eikä kovin mukavaa.
Ovikello pois, ei voi olla niin vaikeeta.
Mulle on käynyt sama muutaman kerran. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että se ei oikeasti soinut, sillä mies ja koira jatkoivat uniaan, eli ainakin koira olisi riemastunut jos ovikello olisi oikeasti soinut.
Mulla tää liittyi henkiseen heräämiseen, kun muutenkin alkoi tulla kaikenlaista ei niin järjellä selitettävää omaan elämään. Ota vastaan mitä tulee, jollain voi olla viesti sulle ja haluaa herättää sut siksi ; )
Unihäiriö nimeltään "räjähtävän pään syndrooma". Eikä tartte mua uskoa, googlatkaa.
Sukua sille kun näkee unta putoamisesta ja herää hätkähtäen.
Ja tämä joka nimitteli muita hulluiksi, on niin tollo, että on immuuni mielenterveysongelmille. Puupää ei nimittäin vikaannu. Siihen voi vaikka heittää tikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä herään koputukseen, otanko ulko-oven pois?
Mä herään myös. Mulla on kuitenkin koira ja kun koira ei ole alkanut haukkumaan, olen nähnyt unta.
Minun ovikelloa soitetaan aamulla aikaisin.Herään siihen mutta en ole koskaan mennyt avaamaan tai katsomaan kuka soittaa.
Viikonloppuisin.Kymmeniä kertoja vuosien aikana.Kaupungin vuokratalo,Ulko-ovi lukossa.
En ole selvittänyt ongelmaa.Ei mielenterveysongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä herään koputukseen, otanko ulko-oven pois?
Tottakai. Oletko hieman tyhmä kun kaikki pitää aina vääntää rautalangasta
Miksi kaikki mielenvikaiset kokoontuu täällä?
Kännykkään appi, joka alkaa nauhoittaa kun kuuluu ääntä. Noita on kuukelin appstore pullollaan.
Mä herään mukamas oven paukahdukseen. En tiedä oikeastiko vai ei. Mikä ilmiö tämä oikein on?!
Velkoja siellä ovikelloa pimputtelee, pitäisiköhän avara se ovi?
minullekin tapahtunut tuollaista, luulen että on ollut unta, mutta outo uni