Mitä teet sillä välin kun seurueen miehet puhuvat inttijuttuja?
Suomalainen mies on juuttunut inttiaikaansa. Se oli onnellista aikaa kun ei tarvinnut ajatella mitään. Kukaan ulkopuolinen ei sellaista taantumisen ihannointia jaksa.
Kommentit (13)
Kerro sinä puolestasi parhaat tai tuskallisimmat synnytyskokemukset :)
Osallistun jutteluun, olen käynyt itsekin intin. Hauskaa aikaa se oli
En ole törmännyt tuollaisiin juttuihin omanikäisten miesten seurueissa, taitaa olla isäni ikäluokan miesten tapa jos joidenkin.
Tai sitten ihmistyypistä kiinni, ja minun seurapiiriini ei vain kuulu sen tyyppisiä miehiä joille intin muistelu olisi yleinen keskusteluaihe.
N28
Aika paljon iltoja viisikymppisten kanssa viettäneenä, itsekkin kun viisikymppinen olen, en kyllä muista yhtään iltaa, että olisi keskusteltu inttijuttuja. Eikä vaimojen synnytys- tai raskausjuttuja. Kyllä pyritään löytämään keskustelunaiheita, johon kaikki voivat osallistua. Aina on siinä onnistuttu.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon iltoja viisikymppisten kanssa viettäneenä, itsekkin kun viisikymppinen olen, en kyllä muista yhtään iltaa, että olisi keskusteltu inttijuttuja. Eikä vaimojen synnytys- tai raskausjuttuja. Kyllä pyritään löytämään keskustelunaiheita, johon kaikki voivat osallistua. Aina on siinä onnistuttu.
Nämä nykypäivän 50 v. ikäiset puhuivat armeijasta lähinnä silloin kun itse olivat siellä, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä nykypäivän 50 v. ikäiset puhuivat armeijasta lähinnä silloin kun itse olivat siellä, ei enää.
Valitettavasti olet täysin väärässä. Johtamistaitonsa, yleensä olemattomat kykynsä, armeijasta saaneet eivät voi lopettaa intissä elämistä. Näkee Twitterissäkin kuinka oikeistokonservatiiveille se on ollut elämän parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olet täysin väärässä. Johtamistaitonsa, yleensä olemattomat kykynsä, armeijasta saaneet eivät voi lopettaa intissä elämistä. Näkee Twitterissäkin kuinka oikeistokonservatiiveille se on ollut elämän parasta aikaa.
Miksi pelkäät miehiä?
Alan puhua koiran koulutuksesta, tehden räikeitä vertauksia inttiin. Esimerkiksi "anna tassu" = "riviin järjesty, asento!"
Se on kaikkia miehiä yhdistävä kokemus, jokaisella intin käyneellä on sieltä jonkinlaisia muistoja ja sanasto ja termit ovat samoja, joten siihen muisteluun on helppo tempautua. Ei siinä mitään pahaa ole, ei pidä olla niin itsekeskeinen ettei osaa viihdyttää itseään jos ei pääse koko ajan olemaan keskustelun keskipisteessä. Kaipa naisilla on sitten ne synnytysjutut vastaavana ilmiönä.
Ehdin hyvin käydä lomalla Portugalissa ja muuttamassa appivanhemmat Turusta Saloon. Niin ja teen lapsen tai pari siinä sivussa.
Kerron aina kuinka olin, tupahuorana intissä.