Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän joku tekee näin?

Vierailija
16.02.2021 |

Juttelin erään puolitutun miehen kanssa hetken muutaman metrin säteellä toisistamme ja lähtiessään toivotettiin moit ja kun hän oli kävellyt hiukan ohitseni niin kääntyi vilkaisemaan hetkeksi takaisin ja mietin unohtiko jotain niin vilkaisi vaan minua johonkin tuohon vasemman käden suuntaan. Kävi mielessä, että tarkistiko se onko minulla sormusta? Tietää kyllä, että minulla on mies, mutta ei sitä olenko naimisissa. On keskustellut miehenikin kanssa, mutta jos olen kahdestaan hänen kanssaan niin jo heti aloitus on tosi flirtti(ei seksuaalista, mutta ääni aivan eri ja hymyilee tosi paljon).

Onko sillä jotain väliä onko naimisissa vai että on vaan avomies? Voi olla, että kuvittelen, mutta tässä on nyt aika monta omituista yhtäläisyyttä häneen. Kolme erilaista epäilyä, joissa hän olisi kaivanut/yrittänyt kaivaa tietoja minusta. Yhdestä näistä jäi kiinni omasta puheestaan ja tajusi sen itse äkkiä ja alkoi selittää siihen muuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit ihan liikaa asioita...

Anna olla :)

Vierailija
2/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä ylianalysointia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Sinua on juuri kosittu. Onnea tulevien häiden johdosta.

Vierailija
4/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietit ihan liikaa asioita...

Anna olla :)

Niin antaisinkin olla, mutta mieheni on huomannut jotain ja on nyt tosi mustasukkainen minusta. Minkä minä sille voin, jos joku vahtaa, mutta mietin vahtaako se oikeasti. Eikä tämä ole mikään vain hetken tapahtunut vaan muutaman vuoden ajan. 

Vierailija
5/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee niin heti on rakastunut :D Ja kukaan ei stalkkailee nykyään kaikkia tuttujen facebook sivuja ym ilman värinää :D

Mutta miksi et kysy suoraan mitä meinaa ?

Vierailija
6/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi takapuoltasi ☺️

Vierailija
7/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän raskaana.

Vierailija
8/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee niin heti on rakastunut :D Ja kukaan ei stalkkailee nykyään kaikkia tuttujen facebook sivuja ym ilman värinää :D

Mutta miksi et kysy suoraan mitä meinaa ?

Yksi stalkkaus oli se, että joku oli seisonut pihan kulmalla ja katsellut pimeällä meille sisään. Jotta meille näkee sisään pitää olla pihalla ja tietyssä kohtaa. Voi olla joku muukin, mutta joku siinä oli seisonut ja tästä mm. mieheni riehaantui. 

Kuka vastaa muka, jos kysyy stalkkaatko?

Vierailija
9/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämättömiä asioita kertakaikkiaan. fox mulder selvittämään tilannetta.

👽

Vierailija
10/10 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo sinulle jos on tarpeeksi kiinnostunut, olit vapaa tai varattu, ihan varmasti.